2013. augusztus 13., kedd

Kivi-meggy jégkrém


Igaz ez már nem most készült, de még mindig nagy meleg van, érdemes jégkrémet készíteni. Tavaly a Lidl-ben vettem ezeket a  formákat, most próbáltam ki először. Gyorsan össze lehet dobni az alapot, hiszen semmi más nem kell hozzá, mint gyümölcs és egy kis méz. Aztán csak várni kell egy éjszakát, amíg  megfagy. Egyszerű és nagyon finom.
Köszi az ötletet Katucinak :-)

Kivi-meggy jégkrém

Hozzávalók: (4 db-hoz)
3-4 db kivi
15 dkg meggy
2-2 kiskanál méz.

Elkészítés: a kivit meghámozzuk, a meggyet kimagozzuk. A gyümölcsöket külön-külön botmixerrel kissé összetörjük. Én nem pürésítettem teljesen. A gyümölcspürébe belekevertem a mézet, elkevertem és a formába adagoltam. Alulra a kivi, rá a meggy. Beletesszük a pálcikákat is és mehet a hűtőbe egy éjszakára. Nagy melegben nagyon üdítő tud lenne egy ilyen jégkrém :-)



2 megjegyzés :

  1. Nagyon szuper fagyikat készítettél, sokat tanultam Tőled, és alkalmaztam a receptjeidet. Köszönöm:) Az új borítókép is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Györgyi!
    Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy :-))

    VálaszTörlés