2013. május 8., szerda

Joghurtos áfonya fagylalt

 

 Azt mondják, ma van a fagylalt napja. Hát legyen, nálunk minden hétvégén fagyalt nap van, mert szeretjük :-) Ez is hétvégén készült.
Régóta szemeztem az áfonyával, de még annyira drága, hogy szinte aranyárban mérik :-(
Az egyik bevásárlóban láttam egész kicsi dobozzal, gondoltam jó lesz fagyinak, mert ugye a blog most nyáron Fagylalt mániává lépett elő :-D
Jó kis könnyű fagyit szerettem volna, most nem főzött alapból készült, bár annál azért kevés finomabb van. Így lett joghurtos, na meg egy kis tejszínes, na meg egy kis mascarponés :-))
Az áfonya nem volt elég, ezért egy kis különleges áfonya lekvárral helyettesítettem a friss gyümölcsöt (remélem ez nem nagyon ciki :-) , helyette nem tettem bele cukrot, nagyon finom savanykás fagylalt lett.

Joghurtos áfonya fagylalt

Hozzávalók:
15 dkg friss áfonya
3 evőkanál áfonya lekvár
2 dl tejszín
2 dl görög joghurt
1 dl mascarponé
1 evőkanál frissen csavart citromlé.

Elkészítés: a hozzávalókat egy tálba tesszük és a botmixerrel jó habosra keverjük. Egy éjszakára zárható dobozba a hűtőbe tesszük. Másnap átrakjuk a fagylaltgépbe és   20-25 percig keverjük. Ismét zárható dobozba tesszük felhasználásig.



4 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik! A fènykèp is!!! :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehet!!! Jó ránézni, gondolom enni még jobb :)

    VálaszTörlés
  3. Látom jól beválik a fagyigéped, gyönyörűséges jeges édesség! :)

    VálaszTörlés