2012. június 12., kedd

Játék vége, nyertesek

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki játszott velem. Nem is mertem remélni, hogy ennyien fogtok játszani.
Nagyon sok fantasztikus ötlet érkezett, hamarosan ki is fogok párat próbálni:-)
Nem húzom tovább az időt.
Készítettem egy táblázatot, nem volt egyszerű, sokan voltatok:-))

A sorsolást, mint máskor is  Random org-ra bíztam, kettőt forgattam és a következő jött ki:


A polikarbonát formát nyerte: Pici Juci
A szilikon formákat nyerte: Eszter   (Eszter2012. május 19. 19:31)

Gratulálok mindkettőtöknek.
Kérlek írjátok meg a címeteket, hogy minél előbb postázni tudjam az ajándékokat!

Köszönöm még egyszer mindenkinek a játékot:-))

9 megjegyzés :

  1. Na majd legközelebb :)))
    Gratulálok a lányoknak alkossatok szépeket az új formákkal :)

    VálaszTörlés
  2. JUHÉÉÉÉÉÉÉÉ, NYERTEM! De boldog vagyok. Zsuzsa Te szerencsét hozol nekem!!!
    A címem ment priviben.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyerteseknek, köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyerteseknek. Köszönöm, hogy játszhattam.

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyerteseknek! :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, jó bonbonozást! :-)

    VálaszTörlés