2012. május 18., péntek

Játék , játék, játék......

Picit elhanyagoltam a blogomat, mentségemre legyen mondva nagyon kevés időm van bármilyen hobbimra, amit kicsit fájlalok:-)
A FB-on lévő oldalamat 900-an lájkolták:-) Köszönöm itt is. Megígértem, ha elérjük ezt a számot, akkor játszunk egyet, úgyis régen volt már játék a blogon:-)
Semmi extrát nem kell tenni a játékért, nem kell bejelentkezni a blogomba (csak, ha akarsz?:-))
Mindössze annyit kérek, hogy írjátok meg, hogy Ti, egy-egy bonbont milyen töltelékkel töltenétek meg. Engedjétek szabadon a fantáziátokat, mert a legjobbakat el fogom készíteni:-)) A hozzávaló természetesen itthon beszerezhető alapanyagokból legyen.
(Lehet volt már ilyen játék másnál is, de azt gondolom nem baj, ha én is ezt kérem:))

Akkor az ajándékok.

A FB-on megkérdeztem, hogy a polikarbonát vagy a szilikon forma a nyerő. A vélemények természetesen megoszlottak. Volt, aki polikarbonát, volt, aki szilikon formát szeretett volna nyerni.
Megkönnyítem a dolgot. Összeállítottam két csomagot, az egyikben polikarbonát forma van, a másikban 2 db szilikon forma. A nyertesek természetesen választhatnak:-)
A csomag tartalmaz még 200 db bonbon kapszlit hogy az elkészült bonbonokat szépen lehessen tálalni:-))

A játékra 2012. június 10.-ig lehet jelentkezni.

Várom a kreatív ötleteiteket:-))

Egyik nyeremény:



Másik nyeremény:

132 megjegyzés :

  1. Micsoda fantasztikus nyeremények! Már alig várom milyen jobbnál jobb bonbon ötletek fognak születni. Szerintem nem fogok meglepetést okozni, igaz éppen nincs szezonja, de én valamilyen mézeskalács ízű tölteléket szeretnék látni tőled:)

    VálaszTörlés
  2. Hűha, gyorsan kigondolok valamit mert ez a nyeremény nagyon csábító! Meggyet és ribizlit imádom bármelyiket szívesen megkóstolnám! Lehet hogy nem vagyok nagyon kreatív de ez jutott az eszembe!

    VálaszTörlés
  3. Citromkrémest mazsolával töltve.

    VálaszTörlés
  4. én pedig, mivel közeleg az eperszezon, valamilyen epres fehércsokis, vagy eperzseléset tudnék elképzelni :)

    VálaszTörlés
  5. Igazán nagyvonalú vagy, két nyereményt is felajánlasz, nem is akármilyet! :)
    Nos, nekem van egy kedvenc csokim a Lind-től, és azt hiszem, hogy te még finomabbra meg tudnád csinálni. Chilis étcsoki gránátalmás töltelékkel. Ha a gránátalmát nehéz beszerezni ilyenkor, akkor legyen chilis eper étcsoki burokban. :)

    VálaszTörlés
  6. így nyáron jöhet ribizli és dinnye bármilyen párosítással, ősszel pedig vmi sütőtököset megkóstolnék szívesen! :-)
    szuperek az ajándékok, bármelyiknek nagyon örülnék!!!

    VálaszTörlés
  7. Vörösáfonyával és a fiúknak búzasörös krémmel :)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok ehhez a szép számhoz! :)
    Nos, nagy Toblerone rajongó vagyok, ezért én szívesen látnék egy mézes-mandulás nugátot. :)

    VálaszTörlés
  9. Fúú, ilyen polikarbonátom még nincs. :)
    Nagyon szeretem a gyümölcsös bonbonokat, csokikat, azokat, amikben kicsit folyékony állapotú a töltelék, de az eddigi próbálkozásaim nem hoztak igazi sikert. Benned van minden reményem. :) Mivel épp aktuális is, nagyon örülnék egy igazi epres receptnek. :)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok :) !!!!
    Nálam az eper a nyerő minden mennyiségben, esetleg a feketeribizli :) ...

    VálaszTörlés
  11. Kókuszos, marcipános, vagy ami nyerő lenne nálam, valami menta-krémes

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szuperek a nyeremények.
    Én nagyon szeretem mostanában az ehető virágokat.
    Nyár lévén, egy vaniliás levendulakrémmel töltött fehércsokis bonbont fogok csinálni. Tetejére, kandírozott levendulavirágokat fogok szórni.
    Nagyon finom és érdekes.

    VálaszTörlés
  13. Rumos gesztenyekrémes töltelékkel, vagy marcipánkrémes, apróra belemetélt aszalt szilvával - bármikor jöhetne.
    Gratulálok a sok lájkhoz!

    VálaszTörlés
  14. Én már készítettem karamellásat, a rumos megy bonbon az mindig nyerő lehet nemcsak a nőknél, hanem a férfiaknál is. De jöhet egy jó marcipános, vagy citromos és gyömbéres bonbon.

    VálaszTörlés
  15. Tortakrémbe kísérleteztem még csak vele: igazi tejkrémes, lágy, szájban olvadós krém és/vagy pirosbogyós gyümölcsök :)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon örülök a játéknak és persze gratulálok a 900 like-hoz :)
    Hmm, hogy milyen töltelékkel tölteném meg a bonbonokat?
    Mostanában a barack-passiógyümölcsön kattogok, az nagyon jó kis páros lehet, mondjuk olyan felállásban, hogy kellemes, lágy barackos fehércsoki ganache rajta a fanyar passió zselésített változatban.
    Illetve teában ittam, de bonbonban is tök jó lehet a cseresznye-banán páros.
    De a citrom-bazsalikom is nagyon jó lehet, amit nem olyan rég Praliné Zsuzsinál láttam :)

    VálaszTörlés
  17. Lancsák Eszter2012. május 18. 22:24

    El tudnék képzelni valami jó kis mentolosat(After Eight),vagy Toffifee,vagy valamilyen jó kis grillázs krémet,de mivel eper szezon van lehetne epres egy kis mentollal megspékelve:)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jó ötlet volt a játék,imádok játszani:)Nekem a kedvenc gyümölcsöm a cseresznye,és szívesen látnám bonbonba,bár nem egészben hanem pépesítve,és egy kis mascarpone hozzá...vagy nyárra valami mentolosat...:)
    K.Eszti

    VálaszTörlés
  19. Hááát, szokott lenni pár ötletem bonbontöltelékre :D De akkor legyen pekándió praliné kakukkfüves tejcsokiganache-sal rétegezve!

    VálaszTörlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  21. Először is nagy gratula a sok like-hoz! :) A nyeremények írtó szuperek, és a kisállatos forma, nagyon cuki!! :)
    Másodsorban pedig a bonbon... hááát, nekem mostanában nagyon bejönnek az epres cuccok (ital, bonbon, édesség, lekvár, bármi), és mondjuk ahhoz jöhetne esetleg kókusz, vagy banán, vagy citrom/lime, vagy kiwi, vagy... Szóval valami ilyesmi páros jutott eszembe! :)

    VálaszTörlés
  22. Gratu a sok-sok számhoz. Már nem is kell olyan sok, s 4 számjegyben méred a "tetszikelőket".
    Töltelék? Diólikőr. Vagy gyömbéres meggy. Vagy gyömbér sárgabarack. Vagy gyömbér és.... szóval gyömbér.

    VálaszTörlés
  23. Gratulálok a 900 like-odhoz:) Imádom a bonbonokat, de képzeld még sosem készítettem, nekem valamiért ördöngősségnek tűnik és csak jégkockatartóm van egyenlőre:) Ha én készítenék valaha, akkor biztosan eper-lime-rebarbara lenne porondon és egy kis vanília is:)

    VálaszTörlés
  24. Próbáltad már libamájjal és tokajival tölteni. èn igen, nagy sikere lett.

    Ági

    VálaszTörlés
  25. Először is nagyon örülök, hogy meglett a 900 rajongó. Gratulálok hozzá.
    Másodszor leírnám az Én ötleteimet.
    Mivel most van szezonja, így kipróbálnám a bodzával töltött tejcsokoládés bonbont. Szívesen megkóstolnám a piszkével töltött bonbont is egy kis fehér csokiba mártva, mondjuk egy málnaszemmel a közepén.
    Teában ittam, és nagyon finom volt a hibiszkusz virág tea, igazi szárított virágból, szóval el tudnám képzelni egy bonbonban is, mondjuk egy igazi virággal a közepén, (gondolom ehető), fehér és étcsokiba mártva.
    Most ennyi jutott eszembe, de még megírom, ha lesz más ötletem is.
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  26. Nagyon szeretem, amikor egy bonbon nem édes ízzel van töltve, amikor jön valami más mellé. Ezért kedvelem pl. az alkohollal töltött csokikat.
    Az én javaslatom egy alkoholos citromkrém lenne.

    VálaszTörlés
  27. Az első csokim a tőled nyert formában :-))) mascarpones-matcha teás krémmel lesz! Bele vagyok habarodva a matcha teába!!! A 900 pedig nem semmi, gratula.

    VálaszTörlés
  28. Nagyon finom lehet étcsokiburokban egy levendulás töltelék.

    Gratulálok a sok követőhöz! :))

    VálaszTörlés
  29. Én az epres-fehércsokis párosra szavazok!
    Baráth Zsuzsanna

    VálaszTörlés
  30. Szuper sok like, szuper játék, szuper nyeremény.
    Mostanában aszalt gyömbéren kattog az agyam, meg rozmaringos tejkrémen- valami olyasmit gondolok, mint a flan- akkor meg még a karamell is jöhet mellé.

    VálaszTörlés
  31. Fiaimnak tetszett a mascarponés kókuszos fagyi ebből lenne a bonbon is ét csoki bevonattal! Köszi, hogy játszhatunk! :)

    VálaszTörlés
  32. Ha már az ehető virágok ilyen felkapottak mostanában, szerintem jó ötlet lenne az akácvirág fehércsokival kombinálva :)
    Erzsi

    VálaszTörlés
  33. Én egy fekete teás étcsokis bonbont szeretnék, régen volt a Lindt-nek ilyen táblás csokija, csak megszüntették...
    Emese

    VálaszTörlés
  34. Én a málnakrémes, vaníliakrémes párosításra lennék kíváncsi étcsokival!! :)

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    A maracujás tejcsokis drillázstörettel! isteni finom!
    Én csak ajánlani tudom!
    (by Cupcake:)

    VálaszTörlés
  36. Én pedig áfonyásat szeretnék fehércsokival, citromfűvel:)

    VálaszTörlés
  37. Nekem a mandulakrém és a nosztalgia krémes íz a kedvencem.

    VálaszTörlés
  38. Gratulálok a sok lájkhoz! :)
    Az én javaslatom zöld citromos krém.

    VálaszTörlés
  39. Szia! Én szívesen látnék valamilyen epres, ribizlis, szedres bonbont majd :) Most vettem meg a bonbon készítéshez szükséges alap hozzávalókat, eszközöket. Csak most kicsit várnom kell a bonbon készítéssel, mert államvizsgára tanulok, de utána sok sok recepted kipróbálom. Gratulálok a lájkokhoz :D

    VálaszTörlés
  40. Gratulálok, és én is nagyon szeretem a bonbonjaidat, sokat ki is próbáltam, bár nekem csak jégkockaformáim is vannak, de tökéletesen működik. (Bár talán nem annyira időtálló, mert a felső réteg itt-ott. megsérül, de legfeljebb abban lesz a kóstoló.) Szóval jónéhány évvel ezelőtt, amikor még forgalmaztak Schöller jégkrémeket, nagy kedvencem volt a körtés Macao, remélem ismerted, mert fantasztikusan finom volt, és szívesen találkoznék vele újra, ha lenne rá ötleted. Mostanában körtés Milkát kóstoltam táblás csokiban, annak volt hasonlóan finom az íze.
    Üdvözlettel: Mariann

    VálaszTörlés
  41. barackos-fehércsokis töltelékű bonbon jutott eszembe

    VálaszTörlés
  42. Gratulálok a sok-sok lajkhoz!
    Olvasgatom a sok finom ízt, és az jár a fejemben, hogy sajnos nálunk most ez leáldozott, nem lehet bonbont készíteni, mivel a család egyes tagjai az egészség miatt vannak fogyira fogva, másik tagjai pedig fogyiznak. szóval most csak puffoghatok magamban olvasva a receptjeidet.
    Jó lenne ha kitalálnál valami olyat, ami a nyertes recept fogyókúrás párja lenne. Lenne egy finom nyertes és mellé ugyanaz csak fogyis kiadásban.
    Üdvözlettel: Gabi

    VálaszTörlés
  43. Javaslatom: epres csokis bonbon :)

    VálaszTörlés
  44. Pisztáciásat szeretnék, de a pisztácia ne díszítés legyen, hanem töltelék.

    VálaszTörlés
  45. Szívesen megkóstolnám a kortés bonbont, mivel csokiban ettem és nagyon bejott. Ezenkívul izgat még a túrórudi bonbon formájában, a tiramisu és a pudingkrémmel toltott variációk, valamint a konyakos meggyes változat.

    VálaszTörlés
  46. Micsoda nyeremények! :)Gratulálok ehhez a szép számhoz, még nagyon sok követőt kívánok Neked! Én biztosan valamilyen joghurtos epres töltelékkel tölteném meg a polikarbonát :) formát! :)

    VálaszTörlés
  47. Gratulálok a blogodhoz, nagyon tetszik.
    Mivel most van az eper szezon, engem valami epres nagyon jó lenne.
    Esetleg rebarbarás bonbon.
    Vagy amit még szívesen kipróbálnák az a mézes gyümi pálinkás bonbon.

    VálaszTörlés
  48. Az én ötletem a creme brülee bonbon

    VálaszTörlés
  49. megint eszembe jutott egy a toblerone bonbon

    VálaszTörlés
  50. a másik ötletem pedig a toblerone bonbon

    VálaszTörlés
  51. Gratulálok a létszámhoz, az én ötletem diós-almás töltelék...:)

    VálaszTörlés
  52. Gratulálok a szép számhoz! Én levendula-málnalikőr-fehércsoki variációt képzeltem el.

    VálaszTörlés
  53. Mit szólnál egy kis kókuszos-ananászos kémhez?

    VálaszTörlés
  54. Gratulálok a sok lájkhoz! Én mogyorós tölteléket képzelnék el, méghozzá úgy, hogy először mogyoródarabokat tennék a csokihüvelybe, majd valami nagyon finom lágy mogyorókrémet. Ha nyerni fogok, én a polikarbonát formát választanám! További sok sikert!
    Még egy kérdés: Minden rendben? Miért lett kevesebb időd?
    Üdv: Kata

    VálaszTörlés
  55. Gratula! Ha engem kérdezel, valami krémes bourbon vaníliás tölteléket bolondítanék grillázs-darabkákkal:).

    VálaszTörlés
  56. Szia!
    Én szívesen megkóstolnék egy fügés-csokoládékrémeset, vagy egy mézes-mogyorósat!!!
    Üdv: Hadobás Teréz

    VálaszTörlés
  57. Először is köszönöm a rengeteg receptet és hasznos tippet, amivel magam is bon-bon "örültté" válhattam;) Ezen túl a lehetőséget egy szuper játékra;)
    Szeretnék én is jelentkezni a játékra, igaz nem találtam most ki hirtelen semmi extra tölteléket, de a következőket magam is megvalósítanám szívesen egy jó recept alapján;)
    1. meggyes-mákos-túrós (pöttyös termék)
    2.rumos-diós
    3. valamilyen kávé-krémes, vagy cappuchino krémes
    Kíváncsian várom az újabb recepteket! További jó munkát/ alkotást/szuper csoki-csodákat!
    Üdv:
    Eszter

    VálaszTörlés
  58. Csatlakozom az előttem szólokhoz, tegnap előtt megcsináltam életem első bonbonját!
    Azóta rákattantam, szóval jól jönnének a formák.. ;-)
    Sztem hamarosan jön a cseresznye szezon, én imádom szóval nagyon örülnék vmit cseresznyés, vagy akár meggyes bonbonnak!
    További nagyon sok sok kitartás a csodás bonbonokhoz

    VálaszTörlés
  59. Jajj én úgy ennék most egy vaníliás-tejbegrízest, vagy egy epres tejbegrízest!! A lényeg, hogy tejbegrííz!!:))))

    VálaszTörlés
  60. Az alap az örök kedvencem - a kókusz, és mivel végre szezonja van, egy kis eper, hogy különlegessebbé tegyem a bonbont :-)

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Gratulálok nagyon klassz a blogod és persze a 900.like-hoz is!
    Én a formásba több fajta csokit raknék.
    De én kipróbálnám a puncs izésítést, vagy a tiramisu ízűt is!
    Azért neked kívánok további jó munkát és sok sikert!

    VálaszTörlés
  62. pisztáciakrémes ropogós puffasztott rizs darabokkal, vagy pezsgőkrémes szintén valami ropogós aprósággal töltve. :-)

    VálaszTörlés
  63. Kedves Gesztenye! Szívből gratulálok a sok lájkhoz, nagyom megérdemled! Mindemellett még létrehoztad a csokoládékat összefogó fb oldalt, amiben nagy örömünket leljük napról-napra! Köszönjük! :-)
    80%-os étcsokoládé burokra szavaznék, még szilárduláskor meghintve belülről pisztácia törettel, zsályás-tejcsokoládés ganache réteg, alulra lio meggy esetleg pálinkába áztatva (ha kell biztosítok neked:-) ).

    VálaszTörlés
  64. Kata, pálinkát vagy meggyet? :DDDD

    Gesztenye, gratulálok én is! A jó recepteken kívül, a kedves személyiségednek köszönhető ez a szeretet. Megérdemelt. :)))
    Az én kedvenceim a klasszikusok. Étcsoki burok, tokaji borkrém, esetleg málna- vagy szederréteg.

    VálaszTörlés
  65. Szia!
    Én bodzás-robbanócukorkásat szeretnék!! És ki is fogom próbálni :D
    Üdv F.K.Réka

    VálaszTörlés
  66. Köszi szépen a játékot! Valamilyen máktöltelékben gondolkozom:-)!
    Puszi!
    Ani

    VálaszTörlés
  67. Én mandarinos, banános, barackos vagy szőlős bonbonokkal ritkán találkozom, de lehet valami ananászos-őrület is finom lenne. (Remélem nem baj, hogy többet írtam, most fedeztem fel az oldalt, még nem néztem át teljesen, hogy miket készítettél eddig. Viszont amiket láttam, azok fantasztikusak! ;))

    VálaszTörlés
  68. fahéjas szegfűszeges almapüré :D
    rozmaringos barackpálinkás baracklekvár kevés mascarpone-val :D

    VálaszTörlés
  69. Szia!
    Én is versenybe szállok.
    Ötleteim:
    kókuszos
    marcipánkrémes
    mogyorókrémes
    fekete-fehér csokis
    konyakmeggyes
    trüffeles
    Köszi a játékot!
    Brigitta
    a301@freemail.hu

    VálaszTörlés
  70. Görögdinnyéset csinált már valaki? Bár nem tudom, annak az ízét mennyire lehet bevinni egy bonbonba ... Viszont ha már léteznek színes csokik, akkor ez milyen jól mutatna zöld "héjjal" (esetleg csíkossal), belül apró "magokkal" a dinnyés töltelékben ...
    Vagy bármi ilyesmi, ami az eredeti gyümölcsöt imitálja kívül-belül, megvalósítható lenne pl kivi, vérnarancs ...

    VálaszTörlés
  71. Nemrég kipróbáltam egy banánhabbal töltött bonbont Praliné Zsuzsitól és azóta motoszkál a fejemben, hogy hasonló habot lehetne készíteni mondjuk málnából vagy eperből. Én ezzel tölteném az új formában készült bonbonokat. :)

    VálaszTörlés
  72. Azóta, visszaolvasva Zsuzsi blogját rájöttem, hogy ő már csinált is ilyet... Azért kipróbálnám! :)

    VálaszTörlés
  73. Hú de csábító nyeremények!:) Én az áfonyás ízvilágra szavazok mert az a kedvencem.Esetleg kombinálva enyhén citrommal?...könnyed nyári álom fantázia néven!!?? Megszállt az ihlet ....:))

    VálaszTörlés
  74. Gratulálok ehhez a szép számhoz :) Nagyon jó játék. Hogy mit készítenék. Legszívesebben egy kockát aminek az alsó rétege nugátos, a középső epres a felső réteg pedig szimplán tejcsokis, mert arra gondoltam nem mártanám be, csak erre simítanám a transzferfóliát. Hát ez az én ötletem :)

    VálaszTörlés
  75. Szia!

    Gratulálok az oldalhoz, nagyon jó! Imádom a bonbonokat, ez az egyik szenvedélyem :)
    Az én ötletem: fehércsoki burok, fehércsokis-fehérboros canache szilárd állapotban, felette citromzselés réteg. :)
    További sok sikert és kitartást Neked!

    VálaszTörlés
  76. Gratula népes táborhoz:)Én egy mentás,vagy levendulás bonbont ajánlok!:)mindkettöt nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés
  77. Az én kedvencem a málna-étcsoki és a levendulás :).

    Köszi a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  78. Az én ajánlatom szerintem számodra nem túl bonyolult, de szivesen megkostólnám, máris agyalok a megvalósítási módján: fehércsokiburokban málnás töltelék és valahogy belevarázsolva keksz, hogy izgalmasabb legyen :D

    VálaszTörlés
  79. Szia ! Az ötletem citromfüves túrókrém ,bodza zselés mazsolás krém ,diós meggylekvár ,fodormentás rebarbara krém ,

    VálaszTörlés
  80. Én imádom az aszalt gyümölcsöket, így egy joghourtos-aszalt gyümölcsöst el tudnék képzelni. Ha már a gyümölcsöknél maradjak egy fahéjas-szilvás vagy meggyes is fincsi lenne.

    VálaszTörlés
  81. Szia! Legjobban az étcsokit szeretem. Amennyiben marcipános, akkor még jobb. Ettem már többféle menta ízesítésű csokit, de egyik sem volt az igazi.
    Esetleg a menta ízű marcipánosat szívesen kipróbálnám.

    Üdvözlettel: Varga Rita

    VálaszTörlés
  82. Én mindenképp bodzával gondolkodnék, mivel az most virágzik :) talán bodzás-epres-mézes bonbon, én azt hiszem meg is próbálom a hétvégén :)

    KtZsuzsi

    VálaszTörlés
  83. Én biztos megpróbálnék egy szilvásgombóc ízűt készíteni:) már csak azért is mert a név kötelez:)) Gratulálok a 900-hoz! :)

    VálaszTörlés
  84. Húúúú nehogy már ne játszak Nálad:)

    Büszke lehetsz a 900 like-ra! Gratulálok hozzá.

    Én amit szívesen látnék bonbon -ban is viszont az a mákos-meggyes krém. De el bírnék viselni egy kis tokaji aszukrémeset is. De épp a héten ettem egy szarvasgombás kézműves bonbont..........érdekes ízvilág volt.

    VálaszTörlés
  85. Eperlekvár marcipánnal
    Hmm étcsoki burokban.Nyamm:-)

    VálaszTörlés
  86. rózsaillatú muskátlival kísérleteznék.
    de van almaillatú is:) Ezt kombinálnám marcipánnal vagy valamilyen lekvárral.

    VálaszTörlés
  87. Én lime zselés étcsoki bonbont készítettem. Az nagyon tuti, ha még nem történt meg, próbáld ki! :)
    G.

    VálaszTörlés
  88. bodzás-citromos ízű legyen :) császár boglár

    VálaszTörlés
  89. Mentás-bodzás:)

    Üdv, Gősi Gabriella
    gabus1217_8@hotmail.com

    VálaszTörlés
  90. Szőlőlekváros (házilag szoktam készíteni), bonbonként eszméletlenül finom lenne.

    VálaszTörlés
  91. Látom sokan mások is bodza lázban égnek ahogy én is :)
    Készítettem bodza zselét és eper zselét azt hiszem mindkettő remek lenne bonbonba mondjuk egy kis mascarponés krémmel rétegezve. Jól mutatna a bon bonban ha félbe vágod és ott egy kis virág benne. Nyammm :)
    Hajrááá,ezerig meg sem állni :)

    VálaszTörlés
  92. Szia! En is palyaznek a polikarbonat formara, mar regota ki szeretnem probalni :) Azt hiszem, egy ketretegu mojito zseles-feher csokis toltelekkel avatnam fel ;-)

    VálaszTörlés
  93. Étcsokoládés bonbont szeretnék enni édespezsgő-trüffelkrém töltelékkel, esetleg valami kis pirosbogyós gyömölccsel megbolondítva :)
    Ünnepi vacsora utánra szánnám :)
    Én mostanában az egyszerűbb, karaktereresebb ízekért vagyok oda, ahol határozottan meg tudom mondani, hogy mit érzek :)
    Ami még izgatna, az a gesztenye, étcsoki, rumosmeggy klasszikus - bonbonnak elkészítve...
    Kira :)

    VálaszTörlés
  94. kitti virág császár2012. május 30. 14:01

    szia! limeos-málnás, kis chilivel? nekem bejönne! kitti virág császár

    VálaszTörlés
  95. helló, a körtés-mákos ízűt falnám :) Gabi Császár

    VálaszTörlés
  96. Gratulálok a lájkokhoz!:)
    Én valamilyen teás-gyömbéres bonbont nagyon szívesen kostolnék. Esetleg pekándiós-karamelles, édes-sós változatot.:)
    Hmmmm....:)
    Rita

    VálaszTörlés
  97. Chilis, cseresznyés tölteléket tudnék elképzelni....
    Üdv! Horváth Andrea

    VálaszTörlés
  98. Áfonyás-tejszínes étcsokoládéban
    Popovics Kitti

    VálaszTörlés
  99. áfonyás tölteléket gondoltam

    Soós Csilla

    VálaszTörlés
  100. Szia!

    Én egy kicsit elrugaszkodnék a megszokottól és mondjuk megtölteném egy epres-mentás krémmel, vagy citromos bazsalikomossal, epres rebarbarával :)) nyamm nyamm :)
    Facebookon is osztottam a játékot!
    Üdv,
    Oláh Netty

    VálaszTörlés
  101. Szia!
    Nekem elsőként egy finom és lágy tejszínes-datolyás krém jutott eszembe. Az aszalt datolya értékes C vitamin és káliumforrás, tehát még egészséges is! :) A másik ötletem pedig a golgotagyümölcs. Ez a gyümölcs az egyik legillatosabb és legzamatosabb trópusi gyümölcs. Amellett hogy isteni illata van, még a C vitamin tartalma is magas. Fantasztikus ízével és zamatával valószínűleg feledhetetlen kulináris élményben részesítené a bonbon kedvelőket. :)
    A játékot is megosztottam! :)
    Üdvözlettel,
    Sági Andrea

    VálaszTörlés
  102. Az első ötletem egy nagyon krémes-étcsokis töltelék lenne, a másik pedig valami mentolos íz, olyasmi, mint az After Eight.
    Varga Gáborné

    VálaszTörlés
  103. Szia!

    Én gyömbéres karamellával tölteném meg :9
    Facebookon osztottalak :)

    Üdv: Izsó Tünde

    VálaszTörlés
  104. Epres-joghurtosat el tudnék viselni a fiammal együtt :DD Jó kis játék jó ajándékkal :)
    Üdv!
    Edina Sipos

    VálaszTörlés
  105. Ezt a sok finomságot, mákos-meggyes, tojás likőrös,lenne az ötletem. Köszönjük a lehetőséget, pont a Névnapomon lesz a sorsolás. Fortuna egyszer mellém szegődhetne.
    További sikert ehhez a finomságokhoz.

    Üdvözlettel. Margit.

    VálaszTörlés
  106. Tanyi Heni

    menta ízű, étcsokis bevonóval

    VálaszTörlés
  107. Szia!

    Gyömbéres-mandulagrillázsos :)
    Facebookon osztottalak :)

    Üdv: Dobkowski Letícia

    VálaszTörlés
  108. Szia!
    Áfonyás-trüffeles :)
    Facebookon osztottalak :)

    Üdv: Zsigri Irén

    VálaszTörlés
  109. Szia!

    Epres-balzsamecetes.
    Facebookon osztottalak :)

    Üdv: Izsó Tibor

    VálaszTörlés
  110. Szia!

    Tonkababos-mogyorónugátos ízűt :)
    Facebookon osztottalak :)

    Üdv: Dobkowski Patrícia

    VálaszTörlés
  111. Én tuti valódi gyümölcsökkel tölteném meg. Kitöltéshez meg valami semleges ízt tennék, például vaníliakrémet.

    Üdv. Tóth Edina
    edina880831@gmail.com

    VálaszTörlés
  112. Nekem van itthon chilis bonbon receptem:) én avval próbálnám ki:) Facebookon megosztottalak:)engem a szilikon formaérdekelne nagyon nagyon:$ Varga Krisztina Csóra István (Kriszti És István)

    VálaszTörlés
  113. Szia!
    Mogyorós-karamellás ízűt. Vagy epres-joghurtosat. vagy mogyorókrémeset :-))

    üdv.
    Gabi

    VálaszTörlés
  114. Hű, nagyon beindultak a lányok :))
    Én most egy lágy krémes babérosat szeretnék kipróbálni mártott bonbonként: étcsokis babéros ganache tejcsoki burokban!

    VálaszTörlés
  115. Én a tejcsokis bon bonba bármit elképzelek, de az eper a kedvenc itt is. :)
    Üdv
    Szabo Attila

    VálaszTörlés
  116. Banános tejcsokis, vagy cillis étcsokis!
    Üdv, Horváth Tünde

    VálaszTörlés
  117. Gratulálok a rengeteg játékos kedvű olvasóhoz!
    Nagyon-nagyon régen lehetett kapni db-os bonbon szerű csokoládét, a tojáflippet, vagy flipptoját, nem emlékszem már a pontos nevére, de ez egy tojáslikőr szerű töltelékkel volt készítve. Arra emlékszem, hogy isteni finom volt. Bár nem ehettem sokat belőle, mert még kiskorú voltam. Biztos sokan emlékeznek rá retrós csokiként.
    Üdv :Angéla

    VálaszTörlés
  118. Szívből gratulálok a rengeteg lájkhoz!!!
    Mivel a mi családunk eperfüggő,én mindenképp epres-joghurtos krémmel tölteném....bár a karamellás sincs ellenemre,az is a gyengém:)))
    További sok sikert kívánok!!
    Gérnyi Éva

    VálaszTörlés
  119. Epres krémmel tölteném meg a közepén eperdarabbal :)

    VálaszTörlés
  120. Az én javaslataim:
    - almáspite ízű
    - madártej ízű
    - szilvásgombóc ízű
    - sült gesztenye ízű

    VálaszTörlés
  121. Szuper nyeremények :)
    málna-lime
    málna-gyömbér

    VálaszTörlés
  122. Szia!
    Most találtam a blogodra. Nagyon tetszik!
    És , ha már játék...és ilyen kreatív, akkor szabadon engedtem a fatáziám.
    Mentás-banánkrémes bonbont tudnék elképzelni egy kis akácmézzel, esetleg karamellel a tetején. a méz/karamell üti a mentát..illetve...az ellentétek hamróniája...az incsi-fincsi banán mellett!:)


    Gyors fel is iratkozom!

    Olcsi

    www.olcsiszepeszkedik.blogspot.com

    VálaszTörlés
  123. Gratulálok a szép eredményhez! Az én álom-bonbonom fehércsokis-mákos külsőben áfonyakrémes lenne... :-)

    VálaszTörlés
  124. Gratulálok a 900 (most már 1000 is van) lájkhoz!:)
    Én házi Toffifee-ra lennék kíváncsi, vagy valamilyen fahéjas bonbonra.:)

    VálaszTörlés
  125. Szia! Gratulálok a sok lájkhoz!

    Kíváncsi lennék egy vörösboros-aszaltszilvás-mascarponés,egy kókuszlikőrös-szedres, egy mézes sárgabarack-mascarponés változatra gyümölcsdarabokkal, de még megkóstolnám a mézes-akácpálinkába áztatott mazsolás, csokis-túrókrémes bonbont is. Ha elkészíted kaphatok belőle?
    Sok sikert hozzá!
    Kovács Pálné

    VálaszTörlés
  126. Jól néznek ki a nyeremények!Én nagy rajongója vagyok a mogyórónak így az jó lenne ,és valami finom málnás:)

    VálaszTörlés
  127. szia
    Gratulálok!!!Nagyon tetszik az oldal!!
    Az én ötletem chilis-limeos lenne Lehetne egy krémbe vagy magába a csokiba lime-héjat és csilipelyhet is keverni.Látványnak sem lenne utolsó a tetejére szórva.:)
    Még egy sós karamellás tölteléket is szívesen megkóstolnék.

    VálaszTörlés
  128. Szia! Egy ideje már gondolkodom esküvői bonbonokon. Nem csak íz, külső tekintetében is.
    Ami eddig eszembe jutott: pezsgő-eper, citromfű krém-eper, rózsa-gyömbér, barnacukros vajas mascarpone töltelék, és a málnaszezon közeledtével egy málnás-sajttorta kombinációt is szívesen vennék. Ági

    VálaszTörlés
  129. Pezsgő-eper,mák-citrom,kókusz és túró minden mennyiségben! Beus (Füziné Kiss Beatrix)

    VálaszTörlés
  130. Nagyon szépen köszönöm a sok hozzászólást, a nagyon klassz ötleteket.Egyet hiányolok, hogy nem írtátok oda, ki melyik ajándékot szeretné:-(
    Na majd egyeztetünk a nyertessel.
    Holnap jövök a sorsolással, még ki kell másolnom a játékosokat aztán jöhet a random org:-)))

    VálaszTörlés