2011. december 18., vasárnap

Az első naptáram - készen


Nemrég írtam arról, hogy készítettem egy naptárt a bonbonos képekből. Egy hirtelen elhatározás volt, kedvemet leltem a munkába. Aztán kezdtem utána nézni, hogy lehetne elkészíteni. Praliné Zsuzsi volt segítségemre, amit oitt is köszönök.
Ma pedig  a kezembe vehettem ezt a  gyönyörűséget. Igaz találtam benne egy hibát, de nem zavar:-))
Igen, elfogult vagyok, mert annyira tetszik. 5 db készült belőle és holnap már indul is belőle 3 a postára, nagy utat fog megtenni, még repülőre is száll:-)))

12 megjegyzés :

  1. Gyönyörű lett!Remélem épségben megérkezik azoknak akiknek szántad!:)Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, kár, hogy nem nekem postázod! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gyönyörű :)Egy régi kínai történet szerint, igazán tökéletesek csak azok a dolgok lehetnek amikben elrejtőzik egy pici hiba. Biztos vagyok benne hogy szuper lett :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Hozzám elhozza a vonat is vagy autó!:-))

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon szép lett, kár, hogy a képeid nem tudtak átjönni hozzám. Sok-sok örömet kívánok azoknak is, akiknek repül, vonatozik, vagy csak gyalogol!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, nagyon szép lett!!:)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a naptáradhoz, megérdemled, hogy legyen! Sőt én még ha tehetném plakátolnék is hatalmas nagy képeket, mert olyan csodálatosak az alkotásid!
    Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok neked és családodnak! :)))
    Puszi! Erika

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép lett!!!

    Asszem küldök egy gépeltérítőt, hogy erre jöjjön inkább az a gép!:-)

    VálaszTörlés
  9. Szívből gartulálok! Gyönyörű lett! :)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a kedves szavakat.
    Nagyon örülök, hogy sokaknak tetszik, kinyomatva pedig nagyon szépséges:-)))

    VálaszTörlés
  11. Erika4
    KÖszi kedves vagy, én is kívánok nagyon szép, békés, meghitt ünnepeket Neked és az egész családnak:-))

    Latsia!
    Lehet nem is kell eltéríteni?:-)))))

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép lett!
    (Lassan már tényleg nevet változtatok a blogon! :))

    VálaszTörlés