2011. november 16., szerda

Blogszülinap és játék

(Kép innét.)

A napokban már írtam a Facebookon, hogy hamarosan játék lesz nálam. Nem tudatosan húztam az időt, hanem most nagyon elfoglalt vagyok.
Reggel vettem észre, hogy ma van a blogom születésnapja. Sokan tudják rólam, hogy több éve blogoltam egy másik szolgáltatónál, de ott nem éreztem jól magam. Már ott is sokat fontolgattam, hogy átjövök ide, de valahogy mindig elmaradt. Annak a szerkesztését ismertem, ettől féltem. Pedig egy számomra nagyon fontos, szeretem emberkétől, Mckoytól még egy blogot is kaptam ajándékba. Meg is hatott akkor a dolog. Azt terveztem, hogy legalább a süteményeket áthozom ide, a többi marad a régi helyen.
Aztán mégis csak a bonbonokat hoztam át ide. A többit a régiben írtam tovább, de továbbra sem éreztem jól magam. Így januárban a teljes gesztenyeblog átköltözött ehhez a szolgáltathoz, de egy másik blogba és itt köszöni szépen nagyon jól elvan:-))
Így most két blogot vezetek (ami néha sok:-))
Nagyon örülök, hogy ennyi embernek tetszik, amit csinálok, a bonbonok készítésében igazán nagy örömömet lelem. 
Köszönöm mindenkinek a sok sok látogatást, a kedves szavakat. Nem mond igazat, aki nem vágyik a visszajelzésre.

Akkor jöjjön a játék!

Nem kell semmit tenni, nem kell bejelentkezni, csak ha valaki akar:-)) Nem kell lájkolni a FB-on.
Egyszerűen csak egy kommentet kell hagyni ennél a postnál.
Az ajándékot még nem teszem közzé, legyen egy kicsit meglepetés így Karácsony közeledtével:-))
A játék 2011. 11. 27-ig tart.
Várlak Benneteket szeretettel a játékban:-))

171 megjegyzés :

  1. Itt is Boldog Blogszülinapot!
    Sok-sok további gyönyörűszép bonbont kívánok neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!Bonbonos Boldog szülinapot kívánok!:)
    A sok finomság bizony sokakat idecsalogat ám...,engem is:)
    Ha lehet,akkor szeretnék a játékban részt venni!

    VálaszTörlés
  3. Kívánok Neked itt is boldog szülinapot, és még sok-sok bejegyzést, hozzászólást! Magamnak pedig sok-sok bonbon-leírást TŐLED!!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. juhé:) boldog szülinapot a blognak és még sok-sok bonbont kérünk. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia. Nekem nagyon tetszik a blogod, én még új vagyok a facebook oldaladon is. Boldog szülinapot:)) Németh Ferencné Eszti

    VálaszTörlés
  6. Sok-sok születésnapot kívánok itt Neked és a mi örömünkre.

    VálaszTörlés
  7. Boldog blogszülinapot kíván egy lelkes olvasó, aki rendesen csokifüggő, bár erről le kellene szoknia (inzulinproblémák okán), ámde ha ilyeneket lát, bizony, ez nem is olyan könnyű... :D

    VálaszTörlés
  8. Akkor itt is boldog blogszülinapot!
    Miket kapott a konyhád? Gasztroshopban (vagy hol is írtad a FB-on, hogy jártál mostanság?) blogszülinapod alkalmából vettél magadnak érdekes újdonságokat?

    éssss nagyon klassz ez a fotó

    VálaszTörlés
  9. Isten éltessen Gesztikém! Csodás dolgokat csinálsz, bátran lehetsz büszke magadra és mindkét gyönyörű blogodra. puszi

    VálaszTörlés
  10. Boldog-boldog/boldog blogszületésnapot...!:)

    VálaszTörlés
  11. Boldog születésnapot kívánok én is. Imádom a bonbonjaidat, mikor azt hiszem, hogy jobb már nem jöhet, előrukkolsz egy még jobbal. És persze rögtön megeszek egy kis csokit, ha már bonbon nincs a közelben.

    VálaszTörlés
  12. Nagyon nagyon sok boldog szülinapot a blognak :)
    Az idén egy szem szaloncukrot sem szándékozunk venni,én fogok készíteni és a receptek nagy többsége vajon honnan van?:)

    VálaszTörlés
  13. Ugyan csak nemrég találtam a blogodra, de komolyan mondom beleszerettem... gratulálok hozzá :)

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok blogszülinapod alkalmából! Mikor megláttam hogy játék , gyorsan szaladtam ide, de látom már vagyunk egy páran! A blogodat mindíg is csodáltam játszani pedig nagyon szeretek!

    VálaszTörlés
  15. Kívánom, hogy sok-sok örömet adjon neked a blogolás! Kívánom, hogy még sok-sok blog születésnapot ünnepelj!
    Képzeletemben egy hatalmas, bonbonformájú tortával ajándékozlak meg! :)

    VálaszTörlés
  16. Még sok hasonlóan boldog szülinapot kívánok. Én sem ismerem a blogodat túl régóta, de teljesen elvarázsolt. Remélem, sokáig osztod meg velünk az ötleteidet!!!

    VálaszTörlés
  17. Boldog blogszületésnapot kivánok !

    VálaszTörlés
  18. Kedves Gesztenye, itt is nagyon boldog blogszülinapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  19. Csatlakozom az előttem írókhoz...boldog blogszülinapot kívánok én is! Még sok-sok termékeny bonbonos (és sütis) évet kívánok!

    VálaszTörlés
  20. Kedves Gesztenye! Még nagyon sok boldog blogszülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  21. Gesztenye!
    Boldog blogszülinapot!!!!!

    VálaszTörlés
  22. Nagyon sok boldog Blogszületésnapot és további sikeres munkát vagy inkább kedvtelést kívánok neked az édességek országában.

    VálaszTörlés
  23. Még sok-sok-sok bonbont kívánok Neked és ...magunknak:-)

    VálaszTörlés
  24. Én is boldog blogszülinapot kívánok:)

    VálaszTörlés
  25. Boldog blogszülinapot kívánok én is!

    VálaszTörlés
  26. Szia! Eloszor is itt is sok boldog szulinapot a blognak, minel tobbet, hogy jo sokaig legyen mit olvasgatnunk :)
    Nagyon megkostolnek valamit a csodaid kozul, ugyhogy nagyon remelem, hogy nyerek ;-) Ha mast nem, akkor meg rengeteg csodas bonbon receptet :)

    VálaszTörlés
  27. Boldog születésnapot és még nagyon sok nyálcsorgató finomságot kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  28. Nagyon boldog blogszületésnapot! :)

    VálaszTörlés
  29. Boldog blogszülinapot! Baráth Zsuzsanna

    VálaszTörlés
  30. Boldog blog születésnapot!Köszönjük a sok gyönyörűséges finom bonbonokat,csak így tovább!:-)

    VálaszTörlés
  31. Boldog blogszületésnapt!
    Jó, hogy megünnepled, én elfeledkeztem a sajátomról anno :(

    VálaszTörlés
  32. Nagyon sok boldog blogszülinapot kívánok! Nekem is nagyon tetszik amit csinálsz, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  33. Sok Boldog Blogszülinapot Kívánok! És nagyon örülök, hogy átköltöztél ide, mivel itt ismertelek meg! Köszönöm! :))))
    Kívánok, hogy alkoss még csodálatosabbnál- csodálatosabb bonbonokat!

    VálaszTörlés
  34. Igaz hogy en csak most talaltam ide de mar tudom hogy sokat fogok en meg ide latogatni. amulni es bamulni a csodalatos bombonokon. Nem utolso sorban kivanok meg nagyon sok boldog blog szuletesnapot! Es meg sok sok ilyen szep es kivanatos finomsagot:)

    VálaszTörlés
  35. Boldog blogszülinapot!
    Én is szeretnék játszani:)köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  36. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok Neked, és még rengeteg bonbon csodát és Gesztenyés finomságot!:)

    VálaszTörlés
  37. Boldog blogszülinapot kívánok Neked, magunknak pedig még sok-sok csodálatos receptet, és ötletet.

    VálaszTörlés
  38. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok :) És egyben köszönöm, nagyon sokat tanultam és sok ötletet merítettem belőle. Remélem még sok - sok szülinapot ünnepelhetsz :)

    VálaszTörlés
  39. Kedves Bonbon mánia!Boldog blogszülinapot kívánok Neked szeretettel!:-)

    VálaszTörlés
  40. Nagyon sok boldog blog szulinapot , kitartást sok sikert és jó egészséget kívánok Neked sok sok szeretettel :))

    VálaszTörlés
  41. Heppííííííííí börzdéééééééééj túúúúúúú júúúúúúúúúúúú!

    VálaszTörlés
  42. Gratulálok a blogszülinaphoz, még nagyon sokat kívánok belőle. További sikeres blogolást és sok jó receptet!

    VálaszTörlés
  43. A gombócartúrság lényege, nem a kövérség és a mértéktelenség, hanem a csokoládé élvezete - Boldog Szülinapot!

    VálaszTörlés
  44. Boldog blogszülinapot! És köszönöm a szuper bonbon recepteket!

    VálaszTörlés
  45. Boldog blogszülinapot! Képzeld, megvettem életem első bonbonformáját, de még mindig kicsit félek, mi lesz belőle! Majd lesek tőled valami klasszat, és beszámolok róla, hogy sikerült:)

    VálaszTörlés
  46. Kedves Gesztenye!
    Boldog Blogszülinapot és még sok-sok ilyen szép napot! :D

    VálaszTörlés
  47. Boldog blogszületésnapot kívánok! További kitartást és sok-sok inspirációt kívánok! (Nekünk, olvasóknak meg sok bonbont :)

    VálaszTörlés
  48. És itt vagyok :) Boldog blogszülit :)

    VálaszTörlés
  49. Még sok-sok tartalmas, szép évet kívánok a blogjaidnak, mindkettőt nagy élmény olvasni, böngészgetni. Már az is mennyit jelent, hogy 50 kommentelő volt előttem, ennyire szeretünk Gesztenye, mekkora dolog! :-)

    VálaszTörlés
  50. Nagyon boldog blog-szülinapot!

    Akarácsonyi bonbonos doboz tartalmának nagy százalékát tőled kölcsönzöm!!! NAgyon szépeket alkotsz :)

    VálaszTörlés
  51. Majdnem egyszerre van a születésnapunk! A blog ma ünnepel, én pedig holnap! Bár gyanítom, hogy szerény személyem lényegesen idősebb:-)) Ám a fiatal kor még nem jelent tudatlanságot, vagy a tapasztalat hiányát. Ezért is van az, hogy annyi gyönyörűséget találok itt, ahányszor belépek hozzád! Csak így tovább! Számtalan gyönyörű blogozós esztendőt kívánok még neked, kicsit önző módon nem csak a saját örömödre,hanem a miénkre is!!:-)

    VálaszTörlés
  52. Kedves Gesztenye. En is boldog blogszulinapot kivanok. Tovabbi sikeres blogolast.

    VálaszTörlés
  53. Boldog szülinapot!:o)) Játszom!:o)

    VálaszTörlés
  54. Én is gratulálok a bloggszülinapra,és tudom hogy mijen finom bonbonokat készítesz ,csináltam máe aszalt szilvás-pálinkásat és nagyon finom volt úgy hogy az lesz a férfiaknak karácsonyi ajándék.

    VálaszTörlés
  55. Szeretettel gratulálok a blogszülinaphoz és még sok finom bonbont és ugyanilyen lelkesedést kívánok a jövőre nézve! :)

    VálaszTörlés
  56. Boldog szülinapot és még sok-sok fincsi bonbonötletet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  57. Boldog blogszülinapot és még sok gyönyörű bonbont kívánok :)

    VálaszTörlés
  58. nagyon happyt a blogodnak)))
    csak szeretném jelezni, hogy egy súlyos , platina karkötőnek igen örülnék)))

    VálaszTörlés
  59. Boldog blogszülinapot:),és még sok finom bonbont:)

    VálaszTörlés
  60. Boldog blogszülinapot! Szuper "mániád" van-:)))

    VálaszTörlés
  61. Boldog blogszülinapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  62. Boldog szülinapot Gesztenye! Sok örömöt tovàbbra is a bonbonokkal:)

    VálaszTörlés
  63. Nagyon boldog születésnapot kívánok itt is és még nagyon sok boldog évet, rengeteg élménnyel és beteljesült álmokkal!

    VálaszTörlés
  64. Boldog születésnapot!
    Még nem kóstoltam a bonbonjaidat, de csodásan hangzik minden egyes bejegyzésben, még a nyál is összefut a számban.
    Szeretnék én is részt venni a játékban.
    A másik blogot is szoktam nézegetni, az is nagyon jó.
    Szarvas Miciéktől hallottam Rólad, élete párja, Pali, megsütötte az ovisaimnak - az Ő csemetéjük is az enyém volt - a napraforgó kalácsot, Isteni volt és a szemnek is gyönyörű.

    VálaszTörlés
  65. Nagyon-nagyon boldog, még sok bonbonban gazdag évet kívánok!

    VálaszTörlés
  66. Drága Gesztenyém! Itt is Boldog Szülinapot! Engem a képeid elrendezése (és természetesen a receptek is) fog meg mindig. Annyira ínycsiklandó:)
    Továbbra is élvezheted szeretetemet a Blog iránt:)

    VálaszTörlés
  67. Kedves Gesztenye!
    Sok boldog blogszülinapot! :)
    A naptár meg gyönyörű lett!!!

    VálaszTörlés
  68. Nagyon szeretem olvasni a blogodat, csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  69. Szeretnék én is játszani a boldogságos szülinap alkalmából! :)))

    VálaszTörlés
  70. Boldog blogszulinapot!!!A bonbonok gyonyoruek hat meg biztos nagyon finomak is!!!Agi

    VálaszTörlés
  71. Boldog születésnapot! És én is szeretnék játszani :) páncél

    VálaszTörlés
  72. Kedves Gesztenye!
    Nagyon nagyon boldog blogszülit kívánok és remélem még nagyon sokáig megosztod velünk kreativitásod termékeit mindannyiunk legnagyobb örömére!
    Susieka

    VálaszTörlés
  73. Szia Gesztenye!

    Rendszeresen olvaslak (névtelenül), és már sok-sok bonbont készítettem az ötleteid alapján. Persze a szépségükkel nem veszik fel a versenyt, de az ízek fantasztikusak! Köszi, hogy olvashatlak!
    Mariann77

    VálaszTörlés
  74. Én is nagyon boldog blogszülinapot kívánok!

    VálaszTörlés
  75. Szia Gesztenye! Nagyon boldog Születésnapot a blogodnak! :))))

    VálaszTörlés
  76. Boldog szülinapot! Még sok gyönyörű bonbont kívánok neked!:):):)Andi

    VálaszTörlés
  77. Boldog születésnapot és még sokszor Veled ugyanitt (no és a BOBBON-jaiddal!!)

    VálaszTörlés
  78. szép ünneplést a blogszülinapon, remélem, finom a nyeremény.... :-)

    VálaszTörlés
  79. Még sok-sok évet és bejegyzést kívánok

    VálaszTörlés
  80. boldog szülinapot!!! És még sok-sok finomságot kívánok és remélem, kóstolhatok még belőle!!! :)

    VálaszTörlés
  81. Itt is boldog blogszülinapot!Miattad vettem meg az első bonbonformát,most gyűjtöm a merszet hozzá,
    félek függőséget okoz :)

    VálaszTörlés
  82. Nagyon jól tetted, hogy idejöttél!!!
    Mi is élvezzük a munkáid gyümölcsét, és szerintem sokunknak hoztad meg a kedvét a bon-bon készítéshez.
    Isten éltesse a blogodat, még sok-sok évig!!!!

    VálaszTörlés
  83. Boldog születésnapot! Mindegy, hogy itt vagy máshol írsz, a lényeg ugyanaz:) Sok-sok bejegyést kívánok neked!

    VálaszTörlés
  84. Még sok-sok boldog blogszülinapot kívánok! :-)))

    VálaszTörlés
  85. Boldog blogszülinapot kívánok, még sokáig oszd meg velünk a titkokat:))

    VálaszTörlés
  86. Nagyon boldog születésnapot kívánok ennek a fantasztikus blognak:)

    VálaszTörlés
  87. Boldog szülinapot kívánok!
    A Te blogod hatására kezdtem el bonbonozni. Most már ott tartok, hogy a "selejt" aránya csökkenőfélben van.De nem gond, a fiam önfeláldozóan eszi meg.:)) Szuper lenne nyerni!

    Zsuzsi-ka

    VálaszTörlés
  88. Boldog blogszülinapot :)
    Én is szeretnék játszani. :)

    VálaszTörlés
  89. Boldog szülinapot!Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  90. Boldog blogszülinapot és még sok fini bonbont! ;)

    VálaszTörlés
  91. Boldog Szülinapot! :)
    Játszanék én is.

    VálaszTörlés
  92. Nagyon boldog szülinapot!
    Lassan én is belekezdek a bonbongyártásba ;)
    Köszönjük a recepteket!
    És játszanék is :)

    VálaszTörlés
  93. Akkor én leszek a 100. :)
    Szeretnék én is játszani. ár a szívem a tortáké, de egyszer talán helyet kapnak a bonbonok is. :)

    VálaszTörlés
  94. Én meg a 101. (na, nem kiskutya). Boldog blogszülinapot neked. Fantasztikusak a bonbonjaid, és még többet kívánok belőlük neked, és nekünk is. :))))

    VálaszTörlés
  95. Nagyon sok és boldog blogszülinapot kívánok!
    Imádom a bonbonjaid, és szeretek játszani is! Hátha most nyerek valamit! :)

    VálaszTörlés
  96. Boldog szülinapot a blogodnak! Puszi!

    VálaszTörlés
  97. Fantasztikusak a receptjeid, már olvasva is elvarázsolnak. Boldog szülinapot a blogodnak! :-)

    VálaszTörlés
  98. Drága Geszetnye! Nagyon boldog blogszülinapot és még számos csodás bonbont, és erről minnél több bejegyzést kívánok! :)

    VálaszTörlés
  99. Boldog szülinapot! Én is szeretnék játszani:)

    VálaszTörlés
  100. Boldog blogszülit!
    Biztos ínycsiklandó lesz a nyeremény :)

    VálaszTörlés
  101. Boldog blogszülinapot!:))
    Szuper jó kis blog, meg a másik is!:)

    VálaszTörlés
  102. boldog blog születésnapot!!!sok szép kép, és recept született,örülök hogy itt jól érzed magad,és itt is rengetegen olvasnak!csók

    VálaszTörlés
  103. Nagyon boldog blogszülinapot és további sok sikert és kitartás a blogíráshoz:)

    VálaszTörlés
  104. Bonbonokban gazdag blogszületésnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  105. Kedves Gesztenye! Én is jelentkezem a játékre, hátha egyszer nyerni is fogok :) Üdv Timi

    VálaszTörlés
  106. Bocsánat a lényeget majd lehagytam, Boldog Blogszülinapot :) Timi

    VálaszTörlés
  107. Boldog blogszülinapot!
    Csak most találtam rá a blogodra, de ezentúl rendszeresen jövök, mert nagyon tetszik.
    Köszi a játéklehetőséget.

    VálaszTörlés
  108. Mindenfajta ajándék ellenére is gratulálok az első születésnapodhoz!
    Nagyon ügyes és kitartó vagy, legyen benne még sok-sok évig örömöd!

    VálaszTörlés
  109. Nagyon boldog blogszületésnapot!

    VálaszTörlés
  110. Boldog blogszülinapot!!! És nagyon sok bonbont:)))!!! És kívánom, hogy legyen a "bonbonolásban" és a blogírásban is nagyon sok örömöd!!!

    VálaszTörlés
  111. Boldog blogszületésnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  112. Boldog szülinapot! Köszönöm a lehetőséget.:) Oldalsávba kitettelek.

    VálaszTörlés
  113. Boldog blogszülinapot! :D Még sok-sok bejegyzést kívánok!

    VálaszTörlés
  114. Boldog blog-szülinapot kívánok Neked és nekem (meg a többi olvasódnak) még sok-sok további csodás, mennyeien finom bonbon receptet! :-)

    VálaszTörlés
  115. Bonbonos, boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  116. Boldog blogszülinapot!
    Tényleg sokan vagyunk:)

    VálaszTörlés
  117. Boldog szülinapot és még sok-sok ilyen remek bonbont kívánok!! :)

    VálaszTörlés
  118. Boldog blogszülinapot, kitartást és még nagyon sok , fincsi bonbont kívánok!

    VálaszTörlés
  119. Szia! Először is boldog blogszülinapot! :)
    Bevallom először járok az oldaladon, de személyemben újabb követőre tettél szert! :)
    Szuper blogod van! :)
    A játéklehetőséget pedig köszönöm! :)
    Tudom nem feltétel,de kiraklak a saját blogom oldalsávjára, hogy más is idetaláljon! :)

    VálaszTörlés
  120. Szia, jelentkezem a játékra. Most találtam a blogdra, mert kerestem, hogy hogyan tudnám megtartani a bonbonjaim kényességét. A keresőben a Te blogod volt az első, hát arra kattintottam. Nem bántam meg, ahogy látom fogok én még itt kattingatni sokat! :)
    Üdv,
    Gabriella

    VálaszTörlés
  121. Kedves Bonbon Királyné, boldog blogszülinapot kívánok, és én is szeretnék játszani :))

    VálaszTörlés
  122. Bonbonokban gazdag blogszülinapot! Én személy szerint nagyon szeretem a bologot és már nagyon sok segítséget is kaptam. Szóval remélem hogy jó sokáig lehetünk még bonbon mániások X) Köszönjük

    VálaszTörlés
  123. Boldog blogszületésnapot:) én is jövök játszani!!:)

    VálaszTörlés
  124. Boldog blogszülinapot! További sok finom és szép bonbont kívánok!!!
    :-)))
    És Én is szeretnék jelentkezni a játékra.

    VálaszTörlés
  125. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni a játékodra! Köszi a lehetőséget!

    Suncika

    VálaszTörlés
  126. Szia! Játszanék én is ha lehet! Boldog blogszülinapot!
    Tamás

    VálaszTörlés
  127. Szia, Boldog blogszülinapot, beállok ismét a sorba,hátha........a lányok örülnének neki,meg Apa is, mert Dec.1-én van a szülinapja, Krisztusi korba lép pontosan:o) Szép meglepi lenne neki,az általunk készített bonbon:o)
    Timi

    VálaszTörlés
  128. Boldog blogszülinapot! Jövök én is,hátha szerencsém lesz. :D

    VálaszTörlés
  129. Boldog Szülinapot :) !
    Olyan furcsa, ha nincs a mai bejegyzésed, akkor erről lemaradok, ugyanis a blogger nem szeretett, nem mutatta meg ezt a bejegyzést :S ...
    De most itt vagyok, és sok boldog szülinapot kívánok :)))

    VálaszTörlés
  130. Nagyon sok boldog blog születésnapot! Nagyon szépek, és ízlésesek a bonbonjaid!

    VálaszTörlés
  131. Szia, boldog szülinapot!!!! Még soksok ilyen remek bonbont:)

    Gy. Judit

    VálaszTörlés
  132. Nagyon boldog blogszületésnapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
  133. Boldog Blog Születésnapot Kívánok!!

    VálaszTörlés
  134. Szia! Boldog Szülinapot! Ma készítettem életem első bon-bonját, recepteket keresgélve találtam a Blogodra! Nagyon tetszik és sokat tanultam belőle! F. Ildikó

    VálaszTörlés
  135. Boldog születésnapot és sok-sok fantasztikus bonbont!

    VálaszTörlés
  136. Nagyon boldog születésnapot kíván Mariann!
    És még sok finomságot gyártsál mindenki örömére!

    VálaszTörlés
  137. Nagyon Boldog szülinapot kívánok!
    Andi

    VálaszTörlés
  138. Szuper a blogon szuper bonbonok :-)
    Még sok-sok bejegyzést a blogodnak! ;-))
    Janka

    VálaszTörlés
  139. szia!
    gratulálok!
    én is ringbe szállok!
    minden jót!
    Éva

    VálaszTörlés
  140. Boldog Blogszülinapot! :-)
    Én is jelentkeznék, már egy ideje olvasgatom a blogod és karácsony közeledtével elkezdem megcsinálni a bonbon-okat.. a család kap majd belőle egy egy kis szütyőnyit :-)

    Picikaca

    VálaszTörlés
  141. Boldog blogszülinapot és köszönöm a segítségeket:) egy kezdő bonbonkészítőnek ez mindig jól jön:)

    VálaszTörlés
  142. Boldog Blogszulinapot kivanok en is! Blanka!

    VálaszTörlés
  143. Happy Szülinapot kívánok én is!!!!!!

    VálaszTörlés
  144. Jesszus! :) Rengetegen játszanak! Látod milyen népszerű a blogod! Már ezért is megéri bejegyzéseket írogatni és blogot vezetni! :) Gratulálok az évfordulóhoz! Még nagyon sokat kívánok neked!
    Külön kiváltságosnak érzem magam, hogy Kricky szülinapi buliján több remekművedet is megkóstolhattam! :)
    Egyébként imádom a bonbonjaidat és az ételfotóidat, de ezt úgyis tudod! :) További sok szép bonbont neked! :) Puszi!

    VálaszTörlés
  145. Gratulálok a szülinaphoz! Én is játszanék, bár a bon-bon készítés még nem megy, de majd egyszer...

    VálaszTörlés
  146. Boldog Blogszülinapot!
    Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  147. BOLDOG SZÜLINAPOT!! ÉS SOK,SOK HASONLÓAN "TERMÉKENY" ÉVET!!

    VálaszTörlés
  148. Boldog születésnapot! Én is szeretnék játszani! :-)
    Nagyon jókor találtam rád, mert épp bon-bon készítésen jár az eszem és nem tudtam hol találhatok jó recepteket hozzá.

    VálaszTörlés
  149. Boldog születésnapot!!
    Nagyon jó a blogod,mindkettő,csak így tovább!!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  150. Én is jelentkezem a játékra:) Boldog blogszülinapot! Gyönyörűek a bonbonjaid, gyakran nézegetlek ötletekért.

    VálaszTörlés
  151. Én hogy maradtam le? Akartam írni pár napja és most nézem, hogy nem írtam. Na de most! És még utolsó pillanatban.
    Boldog szülinapot és sok bonbont!

    VálaszTörlés
  152. Lemaradtam!! Én is azt hittem hogy már irtam! De most gyorsan bepótolom mint Kriszty:D Boldog születésnapot! és sok bonbont!! :)De lehetett hogy már jelentkeztem csak nemvettem észre. :SS

    VálaszTörlés
  153. Ha még beleférek, én is jelentkeznék:-))) Végül is még 27.-e van!

    VálaszTörlés
  154. Jajjj, még én is szeretnék jelentkezni!! Boldog Blogszülinapot kívánok és sok-sok finomságot készíts még!!!

    VálaszTörlés
  155. Isten éltesse a Blogodat!
    Itt nézelődve döntöttem el, hogy idén karácsonykor saját készítésű bonbonnal lepem meg a családom :)
    Az eredményről majd beszámolok. ^.^

    Üdv: M. Kata

    VálaszTörlés
  156. Szia Gesztenye!
    Remélem még nagyon sok finom bonbonodat fogunk megismerni, elkészíteni, tehát még sokszor fogunk blogod szülinapján üdvözölni!
    Isteniek!
    Üdv:Éva
    poraeva@juropnet.hu

    VálaszTörlés
  157. Szívből gratulálok. Csak ámulok és bámulok. Sok sikert kívánok.
    Üdvözlettel
    G.Nóra

    VálaszTörlés