2011. október 12., szerda

A nyertes licitálók jutalma


Lezárult a SZEGEDI ÚJSZÜLÖTT ÉLETMENTŐ ALAPÍTVÁNYT támogató gyűjtés, melyben több blog tulajdonosa ajánlott fel egy-egy általa készített finomságot, vagy használati tárgyat a licitálóknak.
Az nyert, aki a legtöbbet licitálta az adott tárgyra, finomságra.
A befolyt végösszegről itt olvashattok Mónikánál, aki az akciót szervezete.

Jó volt látni, hogy hány blog tulajdonos állt rögtön az úgy mellé. Köszönöm én is a blogtársaknak a részvételt! Jó volt közöttetek lenni a jó ügy érdekében!

Így lettem boldog tulajdonosa én is egy üveg faeper lekvárnak, amit ezúton is köszönöm Renátának.

Nagyon örülök, mert nálam is licitáltak és két doboz bonbon "kelt el", mindkettő 10-10 ezer forintért, ami igen nagy összeg a bonbonhoz mérve!

Kedves nyertes Licitálók: Remény és Vianne!

Fogadjátok olyan szeretettel a felajánlott bonbont, mint amilyen szeretettel készítettem.Bár amikor az ember valamit nagyon szépre és jóra szeretne készíteni, akkor nem szokott sikerülni maradéktalanul, de ezt most nézzétek el nekem:-))
Az íze majd kárpótolni fogja a kisebb hibákat!:-))

6 megjegyzés :

  1. Örülök a kezdemènyezésnek és annak hogy jò helyre kerül ez az összeg! És persze nagyon kívàncsi vagyok hogy mit rejt a doboz:)

    VálaszTörlés
  2. Vianne!
    Én még jobban izgulok, mert nem minden sikerült úgy, ahogy szerettem volna:-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gesztenye!
    A csomag megérkezett.Bár számomra ez több volt egy doboz bonbonnál...
    Fenomenális ízorgiában volt részünk, mindenkinek rettenetesen ízlett. Bizton állíthatom ilyen finom bonbont még nem ettem. Köszönöm, köszönjük. :-)

    VálaszTörlés
  4. Nelli drága!
    Nagyon kedves vagy, hogy hiányolsz!
    Sajna a munka világa bedarált, szinte semmire nincs időm, még este is dolgozom:-(. De legalább van munkám, amit nagyon szeretek!!!
    Talán a hétvégén lesz egy kis szusszanásnyi idő bobon receptet írni:-))

    VálaszTörlés
  5. Remény!

    Nagyon nagyon örülök, hogy ízlett a bonbon. Én köszönöm a nemes felajánlást:-))

    VálaszTörlés