2011. augusztus 16., kedd

Nyereményem Viannétől és Food Pack Kft-től.


Vianne, a Levendula és Csokoládé blog tulajdonosa és a Food-Pack Kft  pár hete játékot hirdetett, amibe én is beneveztem. Jeges finomságokat kellett készíteni elegáns és bohém kategóriában. Többféle dologgal is neveztem, végül a bohém kategória első helye lett az enyém, na és az a csodás csomag, amit a Food-Pack Kft ajánlott fel.

Ma megkaptam a nyereményemet, aminek nagyon örültem.

Számomra kincseket rejtett:-))
1 db szilikon sütőforma
1 db szilikon bonbonforma
1 db dekor festékspray - lime vagy lila(csokira, marcipánra, tejszínre is használható)
1 db habkártya.

Köszönöm itt is Viannénak és a Food-Pack Kft-nek a játékot és a nyereményeket.

13 megjegyzés :

  1. Gratulálok Gesztenye! :) Nagyon ügyi vagy! Használd egészséggel a nyereményeidet! És majd kérünk képeket a sok-sok bennük készült finomságról! :)

    VálaszTörlés
  2. Szeretettel gratulálok! Készíts bennük minél több finomságot. :)))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Várjuk a termést! :-)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok! A sütőformás tapasztalataidra külön kíváncsi vagyok! Tuti erre is kitalálsz valami újdonságot! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok az első helyezéshez, és ezekhez a szuper ajándékokhoz!!!!
    Biztos vagyok benne, hogy sok finomság készül majd, és ha már kóstolni nem is, de gyönyörködni mi is tudunk majd bennük.:)

    VálaszTörlés
  6. Szívből gratulàlok Gesztenye, remélem sok örömöd leled majd a bohém csomagban! A lila festék hasznosítására különösen kíváncsi vagyok;))

    VálaszTörlés
  7. szuper vagy Gesztike! jó alkotást!

    VálaszTörlés
  8. Nudleee!
    Köszi kedves vagy. Már most jár az agyam a formákon:-))

    Petra!
    Köszi szépen, igyekszem:-)

    Katuci!
    Sietek vele, köszi:-))

    Gabi!
    Igen már nagyon gondolkodom:-)) Köszi:-)

    Gizi!
    Köszi szépen. :-))) Kedves vagy.
    Vianne!
    Igen nagyon örülök neki, a festék is érdekes, már van ötletem rá:-))

    Fevikém!
    Köszi szépen neked is:-))

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok a nyereményedhez! :) Még mindég csurog a nyálam a bonbonjaid után! :)))))

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok, igazán jó helyre került a nyeremény!
    Várom az újabb finomságokat!

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok! Igazán klassz dolgokat nyertél!
    Én is nagyon örülök a könyvnek, amit kaptam:)

    VálaszTörlés
  12. Erika!
    Köszi, kedves vagy:-)) Egyszer biztos lesz rá lehetőség megkóstolni:-))

    VálaszTörlés
  13. Trinity!
    Már nagyon agyalok, mit lehetne készíteni benne:-))

    Ami!
    Köszi, örülök, hogy Te is nyertél:-)

    VálaszTörlés