2011. június 8., szerda

Újabb játék- mert játszani jó!

Igen,  játszani jó....én is szeretek, meg azt is, ha én hirdethetem.

Lassan közeledünk itt is és a Facebookon is a 200 követőhöz. Ez számomra egy fantasztikus szám akkor, amikor még egy éves sincs a blogom:-))

Nagyon szeretem ezt a blogot, és örülök, hogy nektek is tetszik.

Ennek örömére ismét játékba hívlak benneteket.
Az ajándékok már megvannak, már csak gazdáikat várják. Az ajándék még  titok, bár nem annyira, mert egy bonbonos blog mit is sorsolhatna....?
A játék is magához a játékhoz és a csokoládéhoz kapcsolódik. 
Nem kell mást tenni, mint kommentben megírni, hogy gyerek korotokban mivel szerettetek játszani és melyik csokoládé volt a kedvencetek. :-)

Azok között fogok két ajándékot kisorsolni, akik ehhez az üzenethez kommentet hagynak és követőim. (Ehhez a profilodat nyilvánossá kell tenned)

A játék addig tart, amíg itt és a FB-is a követők száma eléri a 200-at, de legkésőbb június 18.-ig.
Sorsolás: június 19.-én

Remélem szívesen játszotok velem.
Az ajándékokat hamarosan felteszem ide és a FB-ra is.
Azért nem ott hirdetem meg a játékot, mert a FB új szabályzata alapján nem lehet lájkolós játékot hirdetni, csak valami külön szabály alapján. Az meg nekem magas volt:-))))

Szóval játékra fel, várok mindenkit szeretettel!

Nagyon jó kis játékot találtok Viannénél is a Levendula és csokoládé blog tulajdonosánál is, nézzétek meg, szuper szilikon formát lehet nyerni :-) Játék vége: június 15.-én.

(Fotó:  innét)

115 megjegyzés :

  1. Nekem a kedvenc csokim a Melódia és a Szerencsi Boci csoki volt.
    A kedvenc játékom pedig:fából volt egy kis babaszoba bútorom.Nagyon szerettem vele játszani.:-)

    VálaszTörlés
  2. Mi a húgommal a háromkerekű biciklinket használtuk nem rendeltetés szerűen, ugyanis fagylaltgépnek képzeltük és fagyiárust játszottunk órákon át. :)))

    VálaszTörlés
  3. Nekem a kedvencem a Lottó és a Kapucíner volt, de a Bohóc csokit is nagyon szerettem.
    Kedvenc játékom, ez nehéz kérdés. A testvéremmel rengeteget társasjátékoztunk. A társasjáték. Mondjak konkrétat is? :)

    VálaszTörlés
  4. Játékra jelentkezem!:-)
    Kedvenc csokim a szerencsi csokoládéból volt az ABC csoki,volt belőle Kukorí Kotkoda stb.:-)Bérlakásunk volt a 7.kerületbe,zárt kerttel,udvarral,és ott bújócskázni a többiekkel,nagyon szerettem:-)

    VálaszTörlés
  5. :)) de ez nem is lájkolós játék! :) Köszi!!:) Házilag barkácsolt csúzli (ki gondolta volna?!) - mogyoróscsokoládé.

    VálaszTörlés
  6. A kedvenc csokim a Piros mogyorós volt.

    VálaszTörlés
  7. melba kocka volt az egyik kedvenc csokim és legozni szerettem

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Én imádtam a babákat és a mogyorókrémes csokikat.
    De a banános csoki is nagy kedvenc volt! :-)

    Szerencsére még ma is kapható banános csoki (a banán alakú), de egyre több retro finomsággal lehet találkozni a boltok polcain!
    Nem is tudom, mi a neve annak a kis (szerencsi) csokinak, aminek a csomagolásán különböző helységek, várak vannak. Bár szerintem annak már nem ugyanaz az íze...

    VálaszTörlés
  9. A kedvenc csokim a nagy táblás piros mogyorós volt.

    A kedvenc játékom a Ki nevet a végén . Még most is az :))

    VálaszTörlés
  10. Jaja, most látom az előző hozzászólókat. Tényleg szerencsi csoki volt és tényleg volt abból abc-s is. Még én is emlékszem a kukorisra! :-))

    VálaszTörlés
  11. JAJ de JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!

    Kedvenc csoki, az egészmogyorós tejcsoki volt. Talán piros mogyorósnak hívták, de arra nem emlékszem, csak arra, hogy istenien olvadt szét a számban a tejcsoki, és imádtam a pörlölt törökmogyorót! (mai napig az egyik kedvencem)
    Kedvenc játékom: Nyáron diófa mászás, télen legózás.

    VálaszTörlés
  12. A kedvenc csokim a Piros mogyorós volt,egy héten 1x kaptunk mindig egyet a tesómmal Aputól.
    Játszani pedig a társasokkal szerettünk a legjobban,meg volt egy nagyon helyes macim,még őt is nagyon szerettem!

    VálaszTörlés
  13. Nelli!
    A melódia nála is nyerő volt, a babaszoba szuper lehetett:-))

    Anita!
    Nem, elég annyi, hogy társas, mi is szerettük, bár régen nem volt olyan nagy választék belőle, mint manapság:-) A kapucíner csoki finom volt:-)

    Ditta!
    Mi gyűjtöttük a különböző papírokat és csere-beréltük őket:-))

    A csúzli, hmmm, nekem is volt:-))))
    A mogyorós nálam is nyerő volt, étcsokiban.

    Tücsök Bogár!
    Jó játék lehetett, na és a mogyorós, az a régi, hmmm:-)))

    Vanocska!
    A melba kocka is nagy kedvencem volt, de csak télen, mert nyáron nem volt olyan folyós a belseje, főleg, ha nem volt valami friss:-)))

    Bogyó!
    Igen több retro csoki is kapható pl. a Lidl-ben, de az íze már nem olyan mint régen. :-)


    Andi!
    Jesssz, piros táblás mogyorós, tele egész szemű mogyoróval, étcsokiban:-)))

    Bogyó!
    Olyan is volt, váras, annak is gyűjtöttük a papírját:-))

    VálaszTörlés
  14. MKata!
    Látszik még fiatal vagy, lego....:-) Én nem is ismertem annak idején, de nagyon jó játék, a fiam már csak azzal játszott:-)
    A fára mászás is jó lehetett. A piros mogyorós nem étcsokis volt?

    Beatrix!
    Látom a piros mogyorós sokunk kedvence volt.

    VálaszTörlés
  15. Piros mogyorós és Gazdálkodj okosan meg Activity :) Az Activity jöhet most is, bár már inkább sörrel :D

    VálaszTörlés
  16. Nekem nagyon sok kedvenc játékom volt. Szerettem játszani például a kuckó nevezetű házikóval, a babáimmal (amik nagy része még az anyukámé volt), egy nyerítő ló, amire rá is lehetett ülni, rengeteg társasjáték, diavetítő.
    Kedvenc csoki? Minden töltött táblás csokoládé! :)))

    VálaszTörlés
  17. De jóó, de jóóó, nyerni is jóóóó :)
    Epres Milka
    Barbi ház

    VálaszTörlés
  18. Nagyon örülök hogy megint játszunk! A kedvenc játékom mivel egyke voltam volt egy Zsófi babám az volt az óvodás, iskolás egyszemélyben és én voltam az óvonéni, tanítónéni.Kedvenc csokim a Nugát és Capucineres.

    VálaszTörlés
  19. A boci csokit szerettem, egyébként meg babázni és legózni. Ja és a túró rudit már akkor is :)

    VálaszTörlés
  20. Kedvenc játékom a lego volt, kedvenc csokim meg a Bohóc csoki. Aztán meg a Milka :)

    VálaszTörlés
  21. Imádom a csokikat és a bonbonok, főleg ha marcipános! Gyermekkori kedvencem a "SáBa" névre hallgatott, és valami isteni puha sárgabarackos krémmel volt töltve a tejcsoki. Játékom meg a saját készítésű társasjáték volt, ahol mindig én nyertem, magammal szemben :)))) (mivel etyke voltam). Köszönöm a játék lehetőséget, kiteszem a blogomra! Kívánok még egyszer ennyi követőt, és erőt, energiát, hogy sok-sok finomságok készítsél! :)

    VálaszTörlés
  22. Mint örökmozgó gyerek, kedvenc játékaim azok voltak, amiben rohangálni lehetett, mindenféle labdajáték, fogócska, stb.
    A csokoládét sajnos nem igazán szerettem soha, gyerekkoromban szinte nem is ettem. Ha most kellene választani, talán a marcipános és mentholos jöhetne szóba:-)

    VálaszTörlés
  23. Kedvenc játékaim a babák voltak, amelyeket öltöztetni-szépítgetni lehetett.
    Kedvenc csokim nem igazán volt. Talán a Kinder tojás - mert volt benne meglepetés. :)

    VálaszTörlés
  24. Én állandóan Nővérem nyakán lógtam, az összes gyerekkori játék hozzá kötődik... nem tudom, hogy ismeritek-e, a nevére sem emlékszem, de egy gumit rátekertük a két kezünkre és azt vettük át egymástól.
    A kedvenc csokim? Hmmm, azt hiszem, amit Gombóc Artúr szeret, azt én is... :-)

    VálaszTörlés
  25. Ooo, nekem a kedvenc játékom a plüssmackóm volt. Khm, pontosabban a plüssmackóim, mert volt belőlük rengeteg. Imádtam őket!
    A kedvenc csokim pedig a sárgabarackos-kekszes bocicsoki. Hmmm... már ezer éve nem ettem, lehet, beszerzek egy táblával most, hogy eszembe juttattad :)

    VálaszTörlés
  26. A kedvencem a papás-mamás volt a testvéremmel! :)))+a bunkerépítés! és a Szamba csoki volt a favorit... meggy...marcipán... hmmm ma is szeretem.

    VálaszTörlés
  27. Gombóc Artúrnak mi volt a kedvenc csokija? Ez kb most ilyen kérdés volt. De legyen mondjuk a Szamba es a Sport szelet. Amúgy meg bújócskázni szerettem és bosszantani a tesómat:))))

    VálaszTörlés
  28. Jajdejò!!!
    Kedvencem a sajàt gyàrtású öltöztetőbaba-csalàd volt, amihez minden szezonváltáskor új kollekciòt rajzoltam minden családtagnak:)

    Csoki: dunakavics, franciadrazsé, bonbonetti

    VálaszTörlés
  29. lego és nem is tudom talán az azóta jobblétre szenderült citromos túró rudi, kicsit később az epres milka, meg a sima joghurtos

    VálaszTörlés
  30. A kedvenc csokim: a Bocit írtam volna, de ahogy így végig olvasom.... :) le sem tagadhatnánk egymást a Hugommal, mert épp Gombóc Artúrra akartam hivatkozni, de látom ezt a poént már lelőtte! :P Szóval a Boci mellett csak megemlíteném még a Piros mogyoróst, a betűs csokikat, a Lottó szeletet... na most hagyom abba, mert már összefutott a nyál a számban. :)

    A kedvenc játékom: a mi időnkben a Lego még nem ebben a formájában hódított. Nekünk olyan készletünk volt, amiből házat lehetett építeni, ezért is szerettem volna építész lenni (nem lettem az :( ). A másik nagy kedvencem, hogy a babákat és plüss állatokat sorba ültettem és tanító néniként szekáltam Őket. De a Mesi által említett "gumizás" is felejthetetlen. :)

    VálaszTörlés
  31. A kedvenc csokim (és még mindig az) az a kókuszos csoki volt. Játékom pedig...hét volt egy zsáknyi babám, amiből sajnos már egy sincs meg.

    VálaszTörlés
  32. De jóóóó! Jááátééék! :)

    Szóval. :) Én sajnos nem tudok kedvenc csokit írni, mert olyan voltam (vagyok), mint Gombóc Artúr, úgyhogy mindenfélét magamba tömtem... :o)

    Na és hogy mivel szerettem játszani... Hintáztam, homokoztam, bunkert építettem, fára másztam, legóztam, autókáztam, tollasoztam, kiütősdiztem, bújócskáztam, babáztam, társasjátékoztam... És még lehetne sorolni.... Szóval ezen a téren is "mindenevő" voltam. :)

    VálaszTörlés
  33. Hűűűű, micsoda nosztalgiázós hangulatba hoztál mindenkit! :-) Jópofa a játék. Akkor lássuk: kedvenc csoki, ami legalább nem halt ki, a kicsi sport szelet, ezt szerencsére még ma is árulják. (A tejcsokiért nem rajongok, de a Nestlének volt egy kockányi tejcsokija piros csomagolásben, na az fincsi volt.)
    Barbie!!!! Nagy közös barbizásokat csaptunk az utcánkban lakó lányokkal, majd túsztul ejtettük azoknak a Barbie-ját, akiket nem szerettünk és váltságdíjat követeltünk. (Kicsit elvetemült...)

    VálaszTörlés
  34. Nekem a kedvenc játékom a bábozás volt, meg boszorkányosat játszottunk az uncsitesómmal a homokozóban, meg volt egy speckó általunk kitalált játék, amit itt bonyolult lenne leírni. :) Csokiból meg a kerek csokoládé, lyukas csokoládé, töltött csokoládé.... kivéve a nugátos, azt úúúútájom!
    És azt is muszáj még elmondanom, hogy a szóellenőrzésnél azt írta ki nekem a blogger az előbb, hogy "bedropi" :DDDD

    VálaszTörlés
  35. Hát, az én kedvenc játékom lány létemre a legó és az autós kártya volt. Legózni a szomszéd fiúval szoktam, házakat építettünk, és kinder figurákkal népesítettük be, az autós kártyában pedig verhetetlen voltam, szinte minden adatot tudtam a kocsikról a márkától a teljesítményig. Még Turbo rágó matricákat is gyűjtöttem. Most már nekem is csak annyi van meg az autókból, hogy milyen a színük. A kedvenc csokim talán az Eperjó és az hmm...Autós szelet:)volt.

    VálaszTörlés
  36. Szia Gesztenye-bonbonmánia!

    Én babázni szerettem hat éves koromig, mikor pedig megtanultam olvasni, szerelembe estem a könyvekkel, ami a mai napig tart.

    Kicsi koromban nagymamáméknál laktunk. Olyan babám volt, amelyiknek a teste fűrészporral volt megtöltve, az arca műanyag volt, gyönyörű ruhába bujtatták, és elég nagyocska baba volt.
    (vannak fényképeim róla) Anyukám ötletére Jucu baba volt a keresztneve. Engem nagyon izgatott a Jucu baba belseje, ezért amikor magamra hagytak, gyorsan megnéztem egy ollóval, hogy mi is van benne. Természetesen ömlött a fűrészpor én pedig sírtam, mint a záporeső. Pontosabban, hisztériáztam és vigasztalhatatlan voltam. Nagyim, hogy lecsendesítsen megígérte, hogy ha jó leszek vesz egy másik Jucut, de csak akkor, ha nem fogom bántani. Napokig angyai jóság voltam, míg az új babám meg nem kaptam. Aztán lett olló és másik testrész vizsgálata. Így fogyasztottam el egy tetemesebb mennyiségű babát. Nagyim mindig pótolta a sérült babákat, az ollót hiába dugdosták előttem, jobb voltam, mint a felderítők.
    Mai napig csodálkozom, hogy mégis miért vettek mindig új babát nekem?
    Később jelentős babagyűjteményem lett, nagyon vigyáztam rájuk, viszont az öcsém orvosnak képzelte magát...
    Néhányuk a mai napig megvan, emlékek.

    A "kedvenc csokim" fogalom nem létezik, én FÜGGŐ vagyok, Gombóc Artúr hozzám képest gyenge kezdő.
    A kedvenc csokim a Csilla szelet volt, hasonló volt, mint a Balaton, de két szelet ostya között glillázsos, csokis, kemény töltelék volt.
    A Piros mogyorósból engem csak a mogyoró inspirált, de a Boci csoki is nagyon finom volt régen.

    VálaszTörlés
  37. Kedvenc csokoládém a Csilla szelet volt, ami már sajnos nem kapható. Hasonló volt, mint a mai kedvencem a Balaton szelet, csak sokkal finomabb. Másik kedvenc a Korfu szelet, amit nemrégiben felfedeztem újra, de már ez sem az a régi íz.
    Játékom a Gyöngyi babám, aminek szép hosszú haja volt és tudott járni, pislogott a szeme. Két-három éves koromban kaptam, és a mai napig megvan, igaz már nem tud járni és a haja sincs meg.

    VálaszTörlés
  38. Nálam a prímet a Korfu csoki vitte. Még most is érzem az ízét, pedig igencsak rég volt, amikor még kapni lehetett:))

    VálaszTörlés
  39. Én is csatlakoznék a Piros táblás mogyorósok "táborához":)))Kislányként babázni szerettem és hintázni.

    VálaszTörlés
  40. Kedvenc csoki a Korfu szelet aztán később a Sport szelet.
    Játék?
    A kiürült kukoricagórékban sokat játszottunk, alapvetően babáztunk, de ha betévedt a macskánk azt is felöltöztettük, lefektettük:) A lusta macskája hagyta magát.
    Csokiból rémlik még Balaton kocka meg volt még egy, azt tudom, hogy a kisebb 30, a nagyobb 40 fillér volt :)
    Élemedettebb korúak, mint én, talán emlékeznek a Reggeli ital nevezetű kakaóporra, a neszkakaó elődje volt, most látom magam, ahogy a ház végén ülök és a zacskóból ujjal nyalogatom :):)

    VálaszTörlés
  41. Húúú de szuper játék! Az én gyermek korom csoki ízei a Lottó, a Kapucíner és a Szamba csoki körül keringtek. Még néha ma is látok a boltokban.

    VálaszTörlés
  42. lemaradt a lényeg :D Szóval. A kedvenc a Bounty volt, meg a francia drazsé. Kedvenc játék pedig a baba. Állandóan babáztunk nővéremmel. :)

    VálaszTörlés
  43. Kedvenc csoki: piros mogyorós és a szamba szelet. Kedvenc játék: gazdálkodj okosan
    Mindet imádom még most is:D

    VálaszTörlés
  44. De jó!Retro emlékek :)
    Kedvenc játék: Gazdálkodj okosan.
    Kedvenc csoki: Harlekin(mogyorós/krémes), Nestlé.

    VálaszTörlés
  45. Játszani mindig is szerettem! :) Nekem talán a fém építő volt a kedvencem, ha nem a fiúkkal bicajoztam, akkor abból építettem autókat. :) És nekem is volt papír öltöztetőbabám! Vv! :)))
    Nem tudom, csokinak minősíthetem-e az Utasrolót, mert inkább desszert volt, de töményen csokis! Jaj, de imádtam! A mai utánzatnak nem sok köze van a régi ízhez. :((( Aztán Melódia és a rizses csoki, meg a Szerencs desszertben volt egy nagyon fincsi nugátos kocka, amit mindig kiettem gyorsan. :)

    VálaszTörlés
  46. Először is gratula a majdnem 200 követőhöz!
    Kedvenc csokim a Kapuciner szelet volt (még mindig szeretem
    Kedvenc játékom a Rodolfó bűvésztáska volt, és még mindig megvan!!!

    VálaszTörlés
  47. Jajj de imádom ezt a blogot (is) :))
    A kedvenc csokimat a mamámtól kaptam mindig. Ez kiskoromban még nem volt elérhető Magyarországon: Erdbeer joghurt, vagyis epres joghurtos. a közepében ropogós eperdarabkák voltak.
    ÉS nagyon szerettem simsezni a számítógépen:D és legózni imádtam... építettem a hörcsögnek egy házikót így nem kellett venni=)

    továbbra is blogolj nekünk sok sok finom csokit:))
    Sabrina a "kiscukrász"

    VálaszTörlés
  48. Nekem sajna hiába ízlett a Boci, meg másféle Mo-on kapható csokik, fehér holló volt nálunk (de olykor volt). Nekem az itteni csúcs akkoriban Ambasador névre hallgató mogyorós tejcsoki volt (egyszer csórtam is az üzletből, Anyukám meg visszakergetett kifizetni).
    Játék meg....hihihi, autómániás felesége vaj' mit szeretett? Autókat.
    Na jó, babáztam is.

    VálaszTörlés
  49. Szerepjátékok és minden mennyiségben bújócska, ja és ország-város.....
    Csoki? Lottó szelet, kapucíner, bonbonetti.....

    VálaszTörlés
  50. A kedvenc csokim gyerekkoromban a Kapucíner volt, amit még a mai napig nagyon szeretek, a kedvenc játékom pedig a LEGO... Persze csak addig, amíg építeni lehetett, a kész alkotásokkal játszani már nem szerettem, onnantól Hugicám vette át a terepet. :)

    VálaszTörlés
  51. Sziasztok!

    Komolyan mondom teljesen meg vagyok hatódva.
    Amikor kiírtam a játékot álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyien jöttök és mesélitek el a kedvenc játékotokat és csokitokat.
    Olyan kedves és szép emlékeket ébresztettetek bennem, hogy teljesen hatás alatt vagyok.
    Nagyon jó felidézni a régi ízeket, színeket, élményeket.
    Bocsánat, hogy nem írok vissza most senkinek, de sokáig tartana a rengeteg kommentre válaszolni.
    Nagyon köszönöm mindenkinek, aki ma játszott velem, köszönöm a szép emlékeket:-)))))

    Jó ötletet adtatok a kedvenc csokival kapcsolatban, egy bejegyzés is lesz róla:-)))

    VálaszTörlés
  52. A kedvenc csokoládém a "mogyorós csoki" volt, és olyan szerencsés voltam, hogy a bátyám(aki jóval idősebb nálam) Pesten a csokoládégyárba dolgozott.:))

    A kedvenc játékom pedig egy mini konyha, kis sparhelyttel, edényekkel és öröké sütöttem főztem, már akkor is.:)

    VálaszTörlés
  53. Nagyon jó játék:)
    Mi is sokat ország-városoztunk...szerettük!
    És a kedvenc csoki? Pont a napokban emlegettük Anyukámmal hogy amikor gyerekek voltunk -mármint amikor egészen kicsikék- nem is volt olyan sokfajta csoki. A Szerencsi táblásat imádtuk:) Meg tényleg volt a Harlekin -de ekkor már nagygyerekek voltunk:) több fajta is belőle. Jaj de finomak voltak, de szerintem nem sokáig volt a piacon... Na és amit nagyon utáltunk az a Kajla táblás csoki volt...tudom nem ez volt a kérdés:) Emlékszik rá valaki? Mi Testvéreimmel nagyon nem szerettük és volt Apunak egy barátja aki mindig ilyen hozott nekünk ...mindenkinek egy egy táblát:(

    VálaszTörlés
  54. Azért is leírom (mennyien vagyunk itt)!
    Nekem is a Piros mogyorós csoki és a macskanyelv volt a kedvenc, köszönöm a játékot és vele együtt a szép emlékeket!:

    VálaszTörlés
  55. Kedvenc elfoglaltságom gyerekkoromban az én "kis házamban" való játék volt. A fás szén háta mögött volt egy kis eresz és az alatt rendeztem be a rezidenciámat :-) Almásláda asztal és ágy, kiszuperált ócska függöny, homok torta és fű leves.Imádtam, ma is szívesen gondolok vissza rá.
    Kedvenc csokim?? Tudni kell, hogy gyerek koromban allergiás voltam a csokira és a déli gyümölcsökre DE! dugiban mindig csokiztam.A háló szobában volt egy fotel annak pedig az ülőrésze kivehető volt na oda rejtettem a dugiban megevett csokikat, persze anyukámtól mindig kaptam mikor takarított, mert olyankor mindig megtalálta.Szóval nekem mindegy volt csak valamilyen csokit találjak és megegyem.

    VálaszTörlés
  56. Mi teljesen össze voltunk nőve a legjobb barátnőmmel, aki még a mai napig a legkedvesebb!:) Legszívesebben az Elveszett világot játszottuk el, ő volt Arkana én pedig Spartacus:), emellett rengeteget legoztunk.

    Legkedvesebb csokim egy kókuszos csoki volt, ami olyan volt mint a Baunty. A nevére sajnos nem emlékszem, a Tambo rémlik, sötétkék csomagolása volt és egy tukán, meg egy pálmafa volt rajta. Imádtam!

    VálaszTörlés
  57. Játékok közül talán a Gazdálkodj okosan. Édességek közül pedig a Melba kocka. Húgomnak mindig banános, nekem ananászos:)

    VálaszTörlés
  58. Kedvenc csokim gyerekoromban (a férjemnek szintén) a Gránit kocka névre keresztelt 40 filéres csoki volt.
    Az egyetlen babám egy műanyag néger baba volt, a Kisnégus, őt szerettem öltöztetgetni. Vagy "Ki nevet a végén" társasjátékkal játszottam, mivel egyedül voltam, jobb és bal kezem volt a két csapat.

    VálaszTörlés
  59. Mi külföldön lakunk, és bizony sokszor vágyunk a gyerekkori piros mogyorósra... Úgyhogy innen a messzi a távolból...

    VálaszTörlés
  60. Húha, mekkora itt a tolongás:)))

    Nekem a kedvenc csokim egyértelműen a Melódia volt, érdekes, most lehet kapni hozzá hasonlót, évtizedekig nem láttam sehol.
    A kedvenc játékaim a Gazdálkodj okosan társasjáték és egy öltöztethető papírbaba volt.

    VálaszTörlés
  61. ötödszörre kommentelek, mindig ugyanazt, de egyre szikárabban, mert mindig ledobja a blogger.

    Tehát.

    Piros Mogyorósra emlékszem, illetve bármi, amiben egész mogyorók voltak.

    Katonáztunk az öcsémmel sokat s volt egy óriási legós dobozunk, ami 15 féle legószettből lett kikeverve, s abból is sokat építettünk :)

    VálaszTörlés
  62. a nevét nem tudom, de valami szeletféle csoki volt sárga csomagolással

    VálaszTörlés
  63. Dejódejó! ^^
    Én kiskoromban leginkább a kertben szerettem játszani, kutyáztam, cicáztam és csigákat gyűjtöttem. :D
    Kedvenc csokim a kindertojás volt. :D

    VálaszTörlés
  64. Nekem is a piros mogyorós volt a kedvencem,de ritkán jutott. Nekem az olvasás volt a kedvenc, mivel 12 éves koromban költöztünk fel Pestre, megszakadtak a baráti kapcsolataim, a gyerekkori játékaim pedig nem fértek be a pesti egyszobás lakásba, ahol a konyhában volt egy kis kuckóm. Olvasni viszont mindenhol lehetett.

    VálaszTörlés
  65. Nekem a kedvenc játékom a tanítósdi volt. Én voltam a tanár, és az öcsémet meg a plüssállataimat tanítottam. :)
    A kedvenc csokim pedig a Kinder tojás, de valószínűleg csak az ajándék miatt. :D

    VálaszTörlés
  66. Légyszíves kukkancs be hozzám meglepi vár!

    VálaszTörlés
  67. A szamba és a lottó szelet volt a kedvenc csokim, suliban meg az óraközi szünetekben a tejport nyakaltuk ezerrel... 20 fillér volt egy csomag :D

    Nem volt igazán kedvenc játékom, egyke voltam, bicikliztem...

    VálaszTörlés
  68. Sziasztok!
    Pár napig nem voltam net közelben és látom sokan jártatok erre, aminek én nagyon örülök:-))
    Mennyi sok szép emlék a régi játékok és csokik láttán:-)
    A gépem szervizben volt, kölcsöngéppel pedig nem tudtam feltenni képeket, de holnap hozom az ajándékokat:-))

    VálaszTörlés
  69. Nagyon szerettem játszani a Gazdálkodj okosan! társasjátékkal. Még ma is szívesen játszom a gyerekekkel. Kedvencem a Sport szelet!

    VálaszTörlés
  70. Hűűű milyen sokan vagyunk, dejòdejò!!:))
    Nagyon kívâncsi vagyok az ajándékokra, olyan jò h meglepi, ez így sokkal izgibb:)
    Bàr nincsenek illúziòim, még soha semmit sem nyertem:)

    VálaszTörlés
  71. Sziasztok!
    Én még új vagyok itt, de azért gondoltam bekapcsolódom :)

    Kedvenc játékom a kártya volt, állatos, autós francia vagy a sima magyar kártya... Órákig játszottunk barátnőmmel :)
    A kedvenc csokim pedig a most is kapható "eperjó" és a 'milky way" :)

    VálaszTörlés
  72. Kedvenc játékom a babázás. volt minden féle néger baba, rongy baba, és egy kedvencem is volt egy nagyon kicsi kb 3-4 cm-es, ezt kaptam apukámtól amikor a korházból haza jött.
    Kedvenc csokim a sport szelet, de ez a mai napig is.

    VálaszTörlés
  73. Sziasztok!
    Láttam a játékot, és gondoltam, bekapcsolódok én is.
    Kedvencem a Szamba csoki volt, és babázni szerettem nagyon, de mindennel el tudtam játszani igazából. :)

    VálaszTörlés
  74. Gyarapítom én is a hozzászólások számát :-)
    Mi nagyon szerettünk labirintust építeni bútorokból, pokrócokból. Meg játszottunk iskolásat is sokat vagy társasoztunk.
    Csokiból valamiért most a Szamba szelet jut eszembe, bár lehet, hogy csak kevésszer ettem és ezért volt olyan csábos :-)

    VálaszTörlés
  75. Sziasztok!:)
    Jöttem én is játszani, mert az jóóó:)
    Kedvenc csokim a sport szelet volt, de a mai napig nagyon kedvelem, kedvenc játékom pedig a babázás-)
    Jó játékot mindenkinek!:)

    VálaszTörlés
  76. A sportszelet volt a kedvencem, mi a nővéremmel mindig eljátszottuk a walt disney meséket. Meg persze babáztunk, és felmásztunk a fára. De jó is volt :)

    VálaszTörlés
  77. Sziasztok!

    Kedvenc játékom egy kicsi, sötétbarna színű,fekete hosszú haj baba volt...illetve nem egy,több is,mert minden alkalomra,mindenkitől ilyet kértem:))...átlátszó tasiban lehetett kapni,amin név is volt,de arra sajna nem emlékszem:D...'70-s évek legeleje:D
    A kedvenc csokim....kettő is volt...Kismackó és Korfu:)))

    VálaszTörlés
  78. Szió!
    Hát a kedvenc játékom a gyurma volt,minden mennyiségben és már akkor is ételeket készítettem belőle. :) és még volt egy macim,ami olyan volt mint a Star wars 6. részében a mackó. :D Imádtam!
    Kedvenc csoki a Sport szelet és a Melba kocka.

    VálaszTörlés
  79. Ugyan már megírtam rég a kedvenceket, de túl sok emlék tört elő belőlem a játékod kapcsán. Még két kedvenc: fogbaragadós, majd onnan kiolvadós Tutti-Frutti!!!! És persze a tubusos sűrített tej egyenesen kiszívva a tubusból! Nyamm... Ma már el sem tudnám képzelni, de kb. 5 évesen a legeslegjobb volt! :-)

    VálaszTörlés
  80. Szia, sziasztok, én is jövök játszani, ha még nem maradtam le. Először is gratulálok a 201 olvasóhoz. Az én (és barátaim, barátnőimÖ kedvenc gyerekkori játékom az anyás - apás játék volt, meg a babázás, mennyi babaruhát vartunk Istenem, még 8. osztályban is babáztunk. Ezenkívül a bújócska is nagy kedvenc volt, este a szüleink is alig tudtak előkeresni, hogy lefektessenek. Hogy elmúltak azok az idők . Hát kedvenc gyerekkori csokira nem nagyon emlékszem, egyrészt, mert nem nagyon lehetett itt nálunk akkor csokit kapni, másrészt amikor már lehetett, akkor a szüleim zsebe nem tudta megengedni. De emlékszem mégis a krumplicukorra, ami fehér, kemény cukor volt, talán a szőlőcukorra mondják, ma is lehet venni, és emlékszem még a szaloncukorkára amit édesanyám minden Karácsonykor otthon készített egy nagynéném receptje alapján, mi meg becsomagoltuk.

    VálaszTörlés
  81. Üdvözlet Mindenkinek!:)
    Én egyértelműen a "Buci-babámat" jelölném kedvenc játéknak:)akinek anno volt egy kisebb szem balesete is, de ennek ellenére nagyon szerettem;)
    plusz anyukámék leselejtezett edényeivel a garázs mögött saját "főzőfülkém" volt...én csak úgy neveztem a játékot, h főzőcskézés:)
    A kedvencem csokim, az a Piros Mogyorósnak volt egy limitált kiadása..vlmi karaácsonyi- narancsos-fahéjas...hmm....azóta sem láttam olyat:(
    Sok Szerencsét kívánok Mindenkinek;) és Köszönjük szépen a csodás ajándék felajánlást Kedves "bonbonmánia" ;)

    VálaszTörlés
  82. Sziasztok!

    Kedvenc csokik: Kapucíner és a SZAMBA még ma is.. de nagyi mindig Macskanyelvet hozott aminek különösen örültem.

    Kedvenc játék: Gazdálkodj okosan, kerékpározás és a bunkerépítés :)

    VálaszTörlés
  83. Nekem a kedvenc játékom a gazdálkodj okosan, illetve a Játéka betűkkel társasjáték változata.
    Csokiból pedig a Melódia, a Melba kocka és a Vadász szelet volt a kedvenc, most pedig a fekete csoki.

    VálaszTörlés
  84. Kedvenc játékom a barbie baba volt és a kedvenc csoki pedig a boci

    VálaszTörlés
  85. Szia!
    Én kedvenc játékom a lego volt :D , és nem tudom, hogy ez érvényes-e, de a kedvenc "csokim" az a néger fagyi volt, ami annyiból állt, hogy epres-csavaros fagyit nagyon finom csokiba mártottak :)
    Remélem még érvényes a jelentkezésem :S

    VálaszTörlés
  86. Kedvenc csokim? Nem is tudom mi volt a neve, vagy ki gyártotta, de még 80-as években volt kapható, rizses csoki, és Kanálka néni volt rajta:o)

    VálaszTörlés
  87. Jaj és a kedvenc játék a Barbie babázás volt.

    VálaszTörlés
  88. De ha nem nyernék, vigasz díjat kérek. Egyszerű bonbon receptet amihez nem szükséges forma. :)

    VálaszTörlés
  89. Nagyon érdekes volt végigolvasni a kommenteket,korosztályokat lehet felfedezni minden hozzászólás mögött. Hát igen,én is az a korosztály vagyok,akinek a Melódia,a Korfu szelet és a Csilla volt a kedvenc. Meg a régi Sport szelet.
    Játék? Kisház; kialakítani,berendezni a lakásból kiselejtezett dolgokkal,és elvonulni a barátnővel megbeszélni a nagyon fontos dolgokat:)) de régen volt...

    VálaszTörlés
  90. Kedvencem a MELBA csoki:-))
    Nagyon szerettem a Melódiát is, de a retró kiadás nagy csalódás volt:-((

    VálaszTörlés
  91. Kedvencem a kókuszos tábla csoki volt. Szép emlékeim szerint egy néger nő cipelt valamit a fején és piros volt a papírja, s az íze semmihez sem hasonlítható, talán az étcsokis bounty áll hozzá a legközelebb. Mostani kedvencem minden ami étcsokis, de az after eight-tel le lehet venni a lábamról.
    Kedvenc játék? Én is nagyon szerettem a gazdálkodj okosant, de a ki nevet a végén is menő volt. Most römizni, és rikikizni szeretek és a scrabble is jöhet, meg az activity.

    VálaszTörlés
  92. remélem,még beleférek :$ a kedvenc csokim a autós csoki,szamba,meg a kapucíner volt,kedvenc játékom pedig efy fekete hajú barbie baba,amit szívesen öltöztettem :D

    VálaszTörlés
  93. Imádtam legozni, és a kedvenc csoki a Bohóc és a kapucíner! :)

    VálaszTörlés
  94. Én is szeretnék... 20-án van a szülinapom :)))

    VálaszTörlés
  95. Köszi mindenkinek, aki erre járt és kommentet hagyott.
    Nagyon örülök annak, hogy ennyiféle csokoládé jött elő a múltból, régmúltból.
    Igen itt aztán több generáció emlékezik és érzi újra a régi kedvenc csoki ízét és érzi a régi gyerekklori játékok hangulatát.
    Ez volt a cél, felifézni a régi emlékeket.
    Szerintem jól sikerült:-)

    VálaszTörlés
  96. Én is legózni szerettem a legjobban, illetve homokvárat építeni. A kedvenc csokim annak idején a Balaton szelet, a nagy mogyorós Milka és mindenféle Kinder csokoládé volt. (Nem volt ez még olyan rég...DDD)

    VálaszTörlés
  97. Szeretném kérni az újakat, hogy kommenteljenek is ne csak követők legyenek, mert akkor kimaradnak a sorsolásból:-))

    VálaszTörlés
  98. A mindenit mennyi mgejegyzés, igazán népszerű vagy, gratulálok!

    VálaszTörlés
  99. Nekem kedvenc csoki a Melódia volt, kedvenc játék több is, a babáim, társasjátékból a Virágparádé, Gazdálkodj okosan, Ki nevet a végén, és a rajzolás.. Csodálatos színes ceruzákat kaptam mindig, és hozzá rengeteg papírt. Ezekkel órákig elvoltam csöndben:)

    VálaszTörlés
  100. Hát írhatnám, hogy kerek csokoládé, lyukas csokoládé...stb:), de az ananászos Melba szeletet szeretem nagyon és hát játszani, főleg a házi állatokkal, kutyákkal, macskákkal, hörcsögökkel szerettem és rajzolni és barbizni:))

    VálaszTörlés
  101. Azt a nagyon kicsi Boci csokit szerettem, ami akkor még 60 fillérbe került. És biciklizni szerettem. Egy hatalmas férfi biciklin tanultam meg, meg is volt a "látszatja", a térdem folyamatosan egy merő seb volt, annyit estem vele.

    VálaszTörlés
  102. Szia Gesztenye!
    Játszhatok még?

    Nekem a Bohóc csoki (az a zselés) volt a kedvencem, és mindig rajzoltam. Mindenhová. :)

    VálaszTörlés
  103. Szia Gesztenye!
    Jövök én is játszani:)
    Nekem Szerencsi csoki volt a kedvencem amin betűk is állatkák voltak, és labdázni szerettem a legjobban,meg ugráló gumizni, és azon kapom magam,hogy már nagyon rég elfelejtett emlékeket idéztél:)
    Klassz ez a játék!!

    VálaszTörlés
  104. Gratulálok a már jóval 200 feletti követőhöz! :)
    Szeretnék én is részt venni a játékban.
    Gyerekkorom (és mostani) kedvenc csokim a(z egész) mogyorós, játékom pedig a Ki nevet a végén?

    VálaszTörlés
  105. Szia Zsuzsa! Érdekes volt olvasni a hozzászólásokat, mert nagyjából lehet látni, hogy ki mikor volt gyerek. Én már nagyon régen.:( Nekem a legkedvesebb játékom a főzőcskézés volt babaedényekkel, és a babaruhavarrás,és minden kézimunka, már 8-9 évesen. talán nem véletlen, hogy máig ez a két legkedvesebb elfoglaltságom, hobbim, mármint a főzés és a varrás.
    Van egy csoki, amire csak én emlékszem, mert többször írtam olyan fórumba, ahol hasonló témával foglalkoztak, de senki nem ismerte. A 60-as években voltam gyerek, és a nagymamám mindig ezt vett nekem a sarki kisboltban. A neve, Bumm csoki volt. Kicsi, hosszúkás, koporsó alakú, recés szélű, és nem arany, hanem inkább réz színű sztaniolba volt csomagolva. Kb akkora lehetett, mint ma egy Kinder csoki. Talán 40 fillér volt. Kicsit rumos ízű, és nugátos állagú. Olyan élénken emlékszem rá, mintha tegnap ettem volna, pedig már de régen volt. Nem is volt nagyon sokáig, mert amikor már saját zsebpénzem volt, nem emlékszem, hogy vettem volna ilyet.

    VálaszTörlés
  106. Én is szeretnék játszani, még időben jöttem. :-)
    Kedvencem a Geszti volt (olyan kevesen emlékeznek rá)- a nem egészen csoki kategóriából, rendes csokiból meg a töltött csokik. (ahogyan most is) :-)
    Kedvenc játékom sok volt, a legkedvesebbek a Barbie babák voltak.
    Gratulálok a már 200 fölötti rendszeres olvasókhóz! ;-)

    VálaszTörlés
  107. Kedvenc csokim a Lottó szelet volt és rajzolni nagyon szerettem. Gratula a bloghoz!

    VálaszTörlés
  108. Milyen bájos játék! Nagyon tetszik!

    hm... kedvenc csoki... mivel vajdasági vagyok ragaszkodok a rizses csokihoz :))))
    Kedvenc játék...háááát, monopoly talán.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  109. Én is szeretnék játszani, ha még nem késő...
    Gratulálok a sok követőhöz!
    Sok játékot, és csokit szeretek.
    Szeretek monopolyzni,és a különböző kártyajátékokat is szeretem. Régebben szoktam saját társasjátékokat is csinálni.
    Nagyon sok fajta csokit szeretek. Talán az egyik kedvencem a Ferrero Rocher.

    VálaszTörlés
  110. a játékon nem a nyeremény, hanem a részvétel a fontos :) persze nagyon vonzóak a nyeremények is :)

    kedvenc csokim: lottó, szamba bohós szelet (bocsánat, de nem tudok egyet kijelölni, mindegyik jöhet sorba :))

    kedvenc játék: tollas, bicikli

    VálaszTörlés
  111. Nagyon szerettem gyerekként gumizni,bujócskázni és biciklizni :D Aztán mikor falura költöztünk onnan jöttek csak az igazi nagy mókák :)

    A kedvenc csokim az "autós" csoki...éljen a kókusz :D

    Szép napot :)

    VálaszTörlés
  112. Hú, de sok hozzászólás, aztaaa! Jöttem én is gyarapítani :)

    Kedvenc csoki: hajaj, ez elég bajos lesz, mert elég sok volt...de talán a Kinder tojás volt a "legkedvencesebb", mert azt csak ritkán kaptunk.

    Játék: mászókázni szerettem nagyon, meg hintázni és babázni. Órákon át el tudtam tökölni (pardon) egy jó kis "forgatókönyv" kidolgozásán :D

    VálaszTörlés
  113. Wow, már 226-an vannak! Lassan duplázol :)
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  114. Az én kedvencem a piros Tibi csoki volt. Egy kedves emlék jutott az eszembe, az utasellátós csokirúdról.Már várandó voltam a lányommal, amikor egyik alkalommal utaztunk valahova. Vesztemre megláttam a csokirudat, ami ott kellette magát a büfé kirakatában.Több sem kellett egy várandós anyukának, nekem olyan kell / ez is az egyik kedvencem volt /!Sajnos a nevét nem tudtam, mi csak "egyenesnek" hívtuk.A volt férjem, mint gondos leendő apuka, odaballagott, és kért egy "egyenest".Közben én kissé távolabb majd megfulladtam a nevetéstől, mert tudtam, nem ez a csoki neve, csak éppen senki nem tudta a rendes nevét. Végül is jó ízüen elfogyasztottuk az "egyenest".
    A mi kedvenc játékunk szintén a babaruha készítés volt, csak azzal a különbséggel, hogy mi a papír öltöztető babáknak készítettük a ruhákat saját tervek alapján és Édesanyám " Ez a divat" újságjából. Nem is unatkoztunk szinte soha.

    VálaszTörlés