2011. június 2., csütörtök

Új szerelem, új csokiolvasztó és melegentartó


Régebben már írtam arról, hogy szerelem volt első látásra, amikor megpillantottam a csokiolvasztó kis gépemet. Igaz, amikor kibontottam egy pöttyet kicsinek tartottam, de nem volt vele gond, meg lehetett oldani vele a csokiolvasztást. Én szerettem.
Most azonban egy újabb kis masinával lettem gazdagabb, ami szintén szerelem volt első látásra, de ez egy új szerelem:-)
A neten barangolva jutottam el a Lacor céghez, akinek van webáruháza is és szuper dolgokat árulnak. Itt láttam meg ezt a kis gépet, de nem nagyon tudtam elképzelni, hogy mekkora, bár oda volt írva, hogy 1 literes tartálya van.Aztán amikor kibontottam, tudtam, hogy jól megleszünk egymással.
Azóta már ki is próbáltam és mondhatom, hogy szuper. Sokkal gyorsabban olvad benne a csoki és ami a fő, hogy több csokit lehet beletenni, mint a másikba.
A gép itt található.


7 megjegyzés :

  1. Lassan, egész profin felszerelt, kis csokizóműhelyed lesz! :))

    Gratulálok az új szerzeményedhez !

    VálaszTörlés
  2. Hosszan tartó kapcsolatos kívánok neked az új szerelmedhez!

    VálaszTörlés
  3. Ennek a gépnek a segítségével nem is kell temperálni a csokit?

    VálaszTörlés
  4. Tatin!
    KÖszi, kedves vagy, kár, hogy a nagy meleg miatt már nem lehet bonbonozni:-))

    Éva!
    Köszi kedves vagy:-)

    Rita!
    De ezzel a kis géppel is kell temperálni, azt nem lehet megúszni:-) Viszont nagyobb a tál, ezért több csoki fér bele, gyorsabban felolvad benne a csoki.

    VálaszTörlés
  5. Gesztenye!

    A màr temperalt csoki hőmersekletét is meg tudja tartani 31 fokon? Vagy csak a 40, 50 fokon amit a linken talalhatò info ír?

    VálaszTörlés
  6. Vianne!
    Hamarosan kipróbálom, mert nem mértem le a hőfokot, ugyanis nem hagytam benne melegedni a csokit amikor dolgoztam vele, mert a konyhában úgy is nagy meleg volt.

    VálaszTörlés
  7. Ok, kíváncsi leszek rá. Köszi:)

    VálaszTörlés