2011. június 19., vasárnap

A játék vége és a sorsolás

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a játékot, szerintem nagyon jól sikerült.
A játék kiírás posthoz 115 komment érkezett, ami nagyon magas szám, nem is mertem volna remélni.
A játékban, vagyis a sorsolásban 101 játékos vett részt. (Remélem mindenki bekerült, aki kommenetet hagyott).
A magas számra való tekintettel most nem készítettem cédulákat, random org-al sorsoltam ki a nyerteseket.

Azt is remélem, hogy az ajándékoknak sikere lesz és legalább olyan örömmel fogják a nyertesek használni, mint amilyen örömmel én adom:-)))

Akkor lássuk a listát, amit készítettem a számokkal és a nevekkel:

Szóval akkor a nyertesek:


Az első nyertes: Éva (Takarékos konyha)                         A második nyertes Pici Juci

Sok szeretettel gratulálok a nyerteseknek és kérem, hogy ide írjátok meg a címeteket, hogy még a hét elején fel tudjam adni a nyereményeket!

19 megjegyzés :

  1. Gratulálok a szerencsés nyerteseknek! Remélem legközelebb én is szerencsével járok!

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓÓÓÓÓÓ, nyertem!!!
    El sem hiszem, nagyon boldog vagyok, köszönöm szépen:))))
    Címem ment e-mailben.

    VálaszTörlés
  3. Azt a annyira örülök neki, ha láttad volna, tapsoltam örömömben./ még azt is mondtam király/ Nagyon szépen köszönöm.Cimem küldöm.Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyerteseknek,és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyerteseknek! Igazán jó játék volt, köszönjük Neked! :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a nyerteseknek!!!! Szuper játékot találtál ki.:)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a nyerteseknek,köszönjük a remek játékot Gesztenye:-)

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok én is! :) Igaz a másodikra nagyon pályáztam, de majd legközelebb. :D

    VálaszTörlés
  9. Gratula a nyerteseknek! Bizti sok finomság fog készülni:)
    Köszi a játékot, remek volt... jó volt kicsit elmerengeni...:)

    VálaszTörlés
  10. Szívből gratulálok a nyerteseknek!!!:))))

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok a nyerteseknek!:-)

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok a nyerteseknek az ajándékhoz, Neked meg a követőid számához! :-)
    És köszi az ízélmények felidézését! :-)
    Utasrolóóóóóóóóóóóó :-))))))))))

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a kedves szavakat.
    Jó volt együtt játszani.
    Legközelebbi játék 300-nál:-))

    VálaszTörlés
  14. Szia Gesztenye Drága!

    Ma megérkezett a postával a szuper nyereményem. Köszönöm, nagyon gyönyörűséges. Sajnos felavatni leghamarabb a jövő héten tudom (most sok a tortám).
    De majd megmutatom mit hoztam ki belőle.

    VálaszTörlés
  15. PiciJuci!
    Nagyon örülök, hogy örülsz! :-)
    Most meleg van nagyon a csokizáshoz, de majd lesz egy kicsit hűvösebb is:-))

    VálaszTörlés