2011. június 1., szerda

Eperfagyi bonbon


Viannétól hoztam az ötletet, a Levendula és csokoládé blog szerzőjétől, aki nagyon finom bonbonokat és egyéb finomságokat készít. Most a nagy meleg miatt már nem lehet bonbonozni, de vár még pár postolásra. Így jött az ötlete Viannénak, hogy mire lehet nyáron is hasznosítani a szilikon bonbon formákat. Nagyon klassz ötlet, főleg vendégváráskor, egy egy süteményt is fel lehet dobni vele. Na meg Szepyke is hasonló ötletet adott :-)) Tegnap eperfagylaltot készítettem, recept a másik blogomban található. Ezzel a krémmel próbáltam ki a fagyi bonbont. Köszi az ötletet itt is.

12 megjegyzés :

  1. Ó, hát itt is megemlítettél? Nagyon köszönöm, és rendkívül meghatódtam!:)))
    Pazar cuccok lettek és a szíííííííííne valami gyönyörűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű! :))

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ez gyönyörűűű

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem ez még a fogyimba is beleférne!:)

    VálaszTörlés
  4. Szepyke!
    Ugye milyen szép színe van, hiába a saját termésű epernél nincs jobb:-))

    Bianka!
    Köszi kedves vagy:-))

    Ottis!
    Köszi neked is, bár nem az én ötletem, de nagyon tetszik:-)

    Tatin!
    Igen egy két darab a fogyókúrába is belefér:-)

    VálaszTörlés
  5. Én zselét készítettem a formákban. :) De ez se rossz! :)

    VálaszTörlés
  6. Hű de klassz! És a színe is nagyon szép. Nyami!

    VálaszTörlés
  7. én elméletben már készítettem. pillecukrot szintén. érdekes, elméletben jó fej vagyok, csak odőből lenne több. most meg reménykedem, hogy hátha még kevesebb időm lesz hamarosan.

    amúgy nem tudom milyen formákat használtál, de nagyon pazar kis darabok lettek.

    VálaszTörlés
  8. Emőke!
    Az is nagyon jó ötlet:-)

    Pixie Pie!
    Köszi, kedves vagy:-)

    4Gyerek!
    Én is reménykedem, hogy hamarosan kevesebb időm lesz, majd elválik.
    Köszi, kedves vagy:-)

    VálaszTörlés
  9. Jaj, ez már emberkínzás......imádnám!

    VálaszTörlés