2011. június 15., szerda

Az ajándékok



Nem csigázlak tovább benneteket. Miután meggyógyult a gépem, már tudok feltölteni képeket, ezért hozom a beígért ajándékokat.
Remélem így még nagyobb kedvetek lesz a játékhoz :-)
Kicsit izgulok, hogy a játék végére meglegyen a 200, amiért a játék létrejött. :-))
Két ajándékot sorsolok ki, mindkettő bonbonkészítő forma. Mindkettőhöz jár még bonbon kapszli is. Remélem Nektek is tetszeni fog:-))
További jó játékot! 
Kommenteket, ha játszani szeretnétek, itt hagyjatok!

Találtam pár játékost, aki még nem jelentkezett be követőmnek, Ők ha akarnak jelentkezzenek be, mert a játék kiírása szerint kimaradnak a sorsolásból:-))


(Ez volt a 100. bejegyzésem:-))

19 megjegyzés :

  1. Már nagyon izgulok hogy Fórtuna kegyes lesz-e hozzám?

    VálaszTörlés
  2. Hú, az első bonbonforma nagyon jól néz ki!
    Ha jól látom, már meg is van a 200 követő. :)

    VálaszTörlés
  3. Éva!
    Reméljük kegyes:-))

    Flóra!
    Igen már túl is szárnyaltam a reményeket:-)))

    Eperis!
    Köszi, kedves vagy:-))

    VálaszTörlés
  4. Hú de klasszak! Gratulálok a sok követőhöz! Azért nem írom pontosan mennyihez, mert úgy látom pillanatról-pillanatra szaporodnak. :)))

    VálaszTörlés
  5. Hajrá mindenkinek, nagyon kedves a mézesbödönös fomra :)

    VálaszTörlés
  6. Hűűű, az első forma valami frenetikus!!! Abban még véletlenül sem reménykedek, hogy kétszer egymás után olyan szerencsém legyen, hogy én legyek a "kiválasztott" (nem vagyok telhetetlen:))

    VálaszTörlés
  7. Pixie Pie!
    Magam is meg vagyok lepve:-))) KÖszi kedves vagy:-)
    Ingyom bingyom!
    Nekem is nagyon tetszik:-))

    Mézeskalács!
    Válaszoltam:-))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szupi ajándékok!

    Amikor tegnap idenéztem, még 2 rajongó hiányzott, most meg túl is van teljesítve a 200 emberke!:D

    Gratulálok a sok követődhöz, és izgatottan várom a sorsolást! :))

    VálaszTörlés
  9. Hol veszed ezeket a klassz formákat? Gratulálok a sok követőhöz, látszik, hogy sok az édesszájú blogger.:)

    VálaszTörlés
  10. vagy csak a játékos kedvű blogger. mert játszani jóóóóóó

    VálaszTörlés
  11. Andi!
    Köszi kedves vagy, már csak pár nap és sorsolás:-))

    Aliz!
    De örülök neked! A formákat a FoodPack nagykerben vettem Budapesten. Rögtön beírom a postba:-)) Szerintem inkább jó volt emlékezni a régi időkre, sokaknak tetszett:-))

    4Gyerek!
    Igen, játszani nagyon jó, még így felnőttként is:-)))

    VálaszTörlés
  12. Játszani is jó, meg a kellemes emlékeket, finom ízeket visszaidézni is! :)

    VálaszTörlés
  13. Zsuzsa!
    Igen mindkettő:-))

    Bianka!
    Esély van rá:-))

    Adél!
    Köszi szépen:-))

    VálaszTörlés
  14. Hú Gesztenye,micsoda ajándékok,de jó lenne,már várom a sorsolást nagyon:-)Ma vagy holnap?

    VálaszTörlés
  15. ...hmmm.itt komolyan nagyon gusztusos dolgok készülnek : ))

    VálaszTörlés