2011. március 23., szerda

Meglepetés és köszönet


A napokban kaptam egy kedves olvasómtól, Zsuzsától levelet. Azt írta, hogy szeretne küldeni nekem valamit, adjam meg a címemet. 
Nagyon meglepődtem, hogy valaki olvassa a blogomat és egy külföldi útján rám gondol, vesz valamit és önzetlenül, ajándékként elküldi nekem. 
Amennyire meglepődtem, annyira örültem is ma amikor hazaértem és egy kis csomag várt, benne ez a zacskó liofilízalt eperrel. 
Leültem, gyorsan felbontottam, megkóstoltam. Valami csodás így magában is, nem is tudom leírni amit éreztem. Olyan intenzív eper illata van, mint a frissnek. Ahogy ott ültem és nézegettem a csomagot, ami gondosan pufi borítékba volt csomagolva, nehogy összetörjön az eper benne, nem azon gondolkodtam először, hogy mire fogom használni, hanem azon, hogy mégsem olyan rossz világban élünk. 
Amíg "ismeretlen" emberek egymásnak örömet szereznek, meglepik valami olyannal, amit szeretne, vagy csak írnak pár jó szót levélben, kommentben, addig hiszek abban, hogy jobb világban élhetünk, de ezért nekünk kell tenni és nem is keveset:-)))

Zsuzsa!
Szeretném itt is megköszönni a kedvességedet, valóban nagy örömet szereztél vele. Már most jár az agyam, mire használjam fel:-)))

13 megjegyzés :

  1. Látod Gesztikém,
    tele a világ csodákkal. Én tényleg hiszek benne. Nagyon örülök az örömödnek, gondolom, állati jól használod majd fel. Bár nehéz lehet megállni, hogy az ember ne falja fel egy ültő helyében!

    VálaszTörlés
  2. Biztos nagyon finom bonbonokat fogsz készíteni belőle.:-)
    Jó, hogy ebben a mai világban még vannak ilyen emberek, mint Zsuzsa!

    VálaszTörlés
  3. Fevi!
    KÖszi, aranyos vagy:-) Mostanában rám férnek a csodák:-)
    Igen nehéz volt megállni, hogy meg ne együk:-)

    Nelli!
    Igen, nagyon jó és nagyon örültem neki:-))

    VálaszTörlés
  4. Szuper ajándékot kaptál! Érdemes minél előbb felhasználni, mert ha fel van bontva, gyorsan felpuhul. Nekem is van még egy dugi zacskó eprem meg málnám ebből :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szívesen! :))
    Igazán örülök, hogy ezzel az aprósággal sikerült kellemes meglepetést szereznem!
    Várom, mi készül belőle! :)

    VálaszTörlés
  6. Tényleg nagyon szép gesztus volt Zsuzsától.....
    Szeretem az ilyen kis "történeteket"!

    VálaszTörlés
  7. Jó ilyeneket olvasni. Mosolygósan indult tőle a nap:-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon várom, hogy mit alkotsz belőle:-))

    VálaszTörlés
  9. :)))) Látod, milyen sokan szeretnek? :)

    VálaszTörlés
  10. Valami finom bonbonban szívesen látnánk viszont! :)

    VálaszTörlés
  11. Erinacea!
    KÖszi a tanácsot, betettem egy légmentesen záródó dobozba, a hétvégén felhasználom:-)

    Zsuzsa!
    Nagyon aranyos vagy, tényleg megleptél:-))

    Edina!
    Én is szeretem, főleg, hogy én voltam az alanya:-))

    Orsi!
    Igen, ezek teszik szebbé a napot:-))

    Egy csipet:-))

    Citromhab!
    Még gondolkodom a formán:-))

    Bianka!
    KÖszi:-))

    Ami!
    Ne mááá, mert elpirulok:-)))

    Dia!
    Már alakul a gondolat:-))

    VálaszTörlés