2011. március 24., csütörtök

Meglepetés és köszönet - II. felvonás


Ez egy ilyen hét. Egyik meglepetés követi a másikat :-))
Ma is csöngetett a postás, na jó nem kétszer csak egyszer. Helyes kis boríték gyors feltépése - párom szerint nálam rondábban senki nem bont levelet:-)) - és ismét csak ámulat.
Most Emőke, a Balhétterem blog tulajdonosa lepett meg egy ív csokoládé transzferfóliával, nem is akármilyennel, hanem olyannal, amilyen nekem nincs. Állatos és nagyon édes :-))

Emőke!
Köszönöm szépen itt is a kedvességed!!! Hamarosan egy finom bonbonra kerül a tegnapi eperrel együtt :-))

12 megjegyzés :

  1. :)))) Örülök, hogy tetszik! Nagyon cukik! :) Lassan én is rászánom magam, hogy feltegyem vmi bonbonra :)))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok hozzá! Alig várom, hogy viszont lássam valamelyik csoda tetején! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki figurák! :) Én is várom min kötnek majd ki... :)

    VálaszTörlés
  4. Ó, ez nagyon cuki! Én is nézegettem múltkor az interneten! Leginkább egy macskás bonbont eszegetnék meg, ha már sünös nincs :)

    VálaszTörlés
  5. Ez pont olyan bonbonra való! És egyformán fel lehet kockázni, nagyon szuper!!!

    VálaszTörlés
  6. Emőke!
    Igen, nagyon, már látom magam előtt a bonbont:-))

    Diaq!
    Én is várom, hogy mi lesz belőle:-))

    Nudlee!
    KÖszi, kedves vagy:-))

    Erinacea!
    Süniset még én sem láttam:-))

    Mézeskalács!
    Igen, nagyon édesek:-)

    Gabi!
    Már alig várom, hogy kipróbáljam:-)

    VálaszTörlés
  7. Édesek! :)))
    Csak halkan súgom meg, hogy a Food-Packban kapható ilyen. :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!!
    Én adni szeretnék "Egy jó szót" mivel sokat olvasgatom az oldalad és invitálni Eszter játékába!!
    Katt ide!

    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  9. Tudom, tudom...
    De, ha valaki akkor Te aztán nagyon megérdemled!!!
    Kérlek kukkants be hozzám!
    http://tucsokbogar.blogspot.com/2011/03/pizzagolyok-nappali-fenyben-dijak-egy.htm

    VálaszTörlés
  10. Már én is alig várom milyen bonbonokon kerülnek rá. Irtó cuki!
    Kukkants be hozzám, szeretnélek meginvitálni az "egy jó szó" játékra!

    VálaszTörlés
  11. Zsuzsa!:-))
    KÖszi, kedves vagy:-))

    Kriszta!
    Köszönöm a kedvességed, megyek megnézem:-))

    Tücsök Bogár!
    Köszi szépen Neked is, megyek hozzád is!:-)

    Panna!
    Már megyek hozzád is a jó szóért:-))

    VálaszTörlés