2011. február 13., vasárnap

Whiskys trüffel mogyorókokantban


Ez a trüffel is Kricky szülinapi blogtalijára készült. Mielőtt még valaki rám fogná a sok szeszes csoki láttán, hogy iszákos vagyok, annak mondom, hogy semmiféle szeszt nem iszom, de a bonbonokba mindenképpen teszek, mert az a kevés, ami ezekbe kerül egyáltalán nem árt, de nagyon finommá teszi:-))

Wiskys trüffel mogyorókrokantban

Hozzávalók:
10 dkg étcsokoládé,
10 dkg tejcsokoládé,
1 dl tejszín,
5 dkg őrölt mogyoró,
0,5 dl whisky,

a beforgatáshoz: mogyorókrokant.

Elkészítés: a tejszínt egy percig forraltam, majd beletördeltem a kétféle csokoládét és hagytam teljesen felolvadni. Hozzátettem az őrölt mogyorót, a whisky-t és jól elkevertem. A hűtőbe tettem kb. 1 órára. Kivéve onnét kicsi átkevertem és diónyi golyókat formáztam belőle, majd mogyorókrokantban forgattam őket. Csokikapszliba tálaltam.
Whisky helyett bármilyen alkohollal elkészíthető, a beforgatáshoz is használhatunk kókuszt, lapokra vágott mandulát, pisztáciát, porcukrot, vagy csokiba is márthatjuk.



.

12 megjegyzés :

  1. Gesztenye,nagyon szuper lehetett ez a bonbon,és azért sok bonbon tényleg úgy finom,ha egy picit alkoholos:-)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen bevállalnék belőle egy pár darabot:)

    VálaszTörlés
  3. WOW! Vacsi után tökéletes lenne :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek! Én is készítettem whiskys trüffelt múlt hétvégén, de nem lehet ilyen szép, anyukám le is "krumplizta" őket :) Majd felteszem vmikor.

    És egy nagyon fontos de off téma:

    Kérlek, terjeszd az UNICEF kampányának hírét a csecsemőkori tetanusz ellen. Most anyagi áldozatok nélkül is hozzájárulhatunk a kampány sikeréhez. Részletek:

    http://levendulaescsokolade.blogspot.com/2011/02/unicef.html

    VálaszTörlés
  5. Vivianne!
    Kíváncsian várom, szerintem biztos nem krumplira hajaz:-))
    Igen közzé fogom tenni!

    VálaszTörlés