2011. február 15., kedd

A játék vége és a nyertesek


Amikor meghirdettem a játékot, álmomban sem gondoltam, hogy ilyen sokan vagyunk játékos kedvűek. Én is jelentkeztem itt-ott játékra, igaz sohasem nyertem, de játszani jó és a várakozás izgalma meg még jobb.
Talán kicsit hosszúra hagytam a játék, de végre vége a várakozásnak.

Köszönöm szépen  a sok kommentet és a kedves szavakat. Akinek volt blogja és meghagyta hol láthatom azokat a bonbonokat, amiket Ti készítettetek, azt meg is néztem. Nagyon ügyesek vagytok.

A kis kosaramba 63 név került, gondosan összehajtva, hogy még véletlenül se láthassak bele:-))

A két nyertes: Dia konyhája és Mézeskalács konyhája

A nyerteseknek gratulálok és örülök, hogy együtt játszhattam mindenkivel!

Szeretnék kérni a nyertesektől egy-egy e.mail címet, hogy fel tudjuk venni  a kapcsolatot.

Sorsolással legközelebb a 200. rendszeres olvasó után jelentkezem:-))


17 megjegyzés :

  1. juj de jó nekik :) gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. El sem hiszem, hogy ilyen sok ember közül az én lehetek az egyik szerencsés! Nagyon köszönöm, annyira, de annyira örülök neki, hihetetlen szuper ajándékok!!!:)))))))

    VálaszTörlés
  3. Csak az email címemet felejtettem le:)
    habcsokhattyu@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Tök jó! Köszönöm! :)))
    diakonyha@t-online.hu

    VálaszTörlés
  5. Mézeskalács!
    Én is nagyon örülök, ma írok levelet!

    VálaszTörlés
  6. Szia Móniak!
    Köszi szépen, a nyertesek nevében is :-)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok én is a nyerteseknek!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm a gratulációkat:)))))))))

    VálaszTörlés