2011. február 4., péntek

Játék nálam is!

Kedvet kaptam én is a játékhoz..:-))

Úgy láttam több blogokban, hogy szívesen ajándékoznak a blogosok, ha a rendszeres olvasók száma eléri a 100-at. Meg azt is láttam, hogy szívesen játszik mindenki, nem is a nyereményért, de olyan izgalmas a várakozás, ki nyer és mit:-)))
Nem olyan régi még a blogom, de nagyon örülök, hogy ennyien olvasnak:-))) bár még nincs meg a 100, de remélem a sorsoláskor már meg lesz. :-)

Köszönöm itt is mindenkinek!

Szeretnélek én is megajándékozni Benneteket ebből az alkalomból.
Az ajándék még legyen titok, mert ugye úgy érdekesebb, de az olvasók között kisorsolok 2 ajándékot is. 

Hagyjatok üzenetet itt a bejegyzésnél 2011. február 14.-ig, ha szeretnétek velem játszani.
Írjátok meg azt is, hogy már készítettetek-e bonbonokat és szeretnétek-e a bonbon készítéshez szükséges dolgot nyerni.
Mert az ajándék kapcsolódni fog - mily meglepő - a bonbon készítéshez :-)
(Jövő héten azért elárulom az ajándékokat is :-))

Várom a játszani vágyókat sok szeretettel!

Aki újként lép be és van blogja, legyetek szívesek megadni a blogotok címét is:-)
Köszi előre is!
kép: innét

70 megjegyzés :

  1. én még bonbont sosem csináltam de gondolkodtam már rajta,ez még kimaradt...szóval szeretnék játszani...

    VálaszTörlés
  2. Készítettem már bonbont, de igazából csak próba szintjén, nem arattam vele sikert, de nem adom fel! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, Én most Karácsonyra ajándékba készítettem először bonbonokat, nagyon élveztem, és nagyon ízlett mindenkinek. Bármilyen bonbonkészítéssel kapcsolatos dolognak örülnék :-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a párom a nagy bonbonos. Szóval szeretnék én is játszani, hátha nyerek neki valamit :)

    ui: már mindjárt megvan a 100 :) grat!

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék játszani én, hátha rám mosolyog a szerencse. Volt már pár próbálkozásom a bonbonozással. Egyelőre a forma nélkülieket csinálom, mert amit vettem formát sajnos nem alkalmas a töltött csokik készítésére. :(

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Már csináltam bonbont, de semmi segédeszközöm nincs. Nagy vágyam egy szilikon forma, vagy megfelelő ecset, amivel ki lehet kenni a formát, vagy olyan rács, amin lehet dermedni hagyni a bonbonokat. Bárminek örülnék, akár egy olyan huroknak( vagy minek hívják) amivel könnyebb mártani a bonbont. Még tervben van további bonbon készítés is. Ami készült itt van: http://amiketenfozok.blogspot.com/2010/12/bon-bon-karacsonyi-ajandekkent.html
    Üdv: Kata

    VálaszTörlés
  7. Gesztenye,játékra fel:-),már egyszer megpróbáltam,de nem az volt az utolsó próbálkozás az tuti:-)

    VálaszTörlés
  8. Nem készítettem még bonbont, de szeretnék játszani, mert ha nyerek, biztos kedvet kapok hozzá...:)))))

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!

    Óhhh de aranyosak vagytok, már ennyien játszunk:-))
    Most elutazom pár napra és nekem is meglepetés lesz mennyi kedves látogatóm lesz a játékra!
    Mindenkinek szép hétvégét és jó játékot!:-))

    VálaszTörlés
  10. Én is jelentkezem az esélytelenek nyugalmával, még soha sem nyertem semmit.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szeretnék játszani!:) Bonbon készítésben még nagyon az alapoknál tartok, egyszer csináltam még csak, de nagyon sokszor szeretnék még a jövőben.

    VálaszTörlés
  12. Én még csak szaloncukrot készítettem, bár az is valami bonbonféle.

    VálaszTörlés
  13. Szia,én is készítettem bonbont és szeretek játszani is! Amúgy meg jó hétvégét!!!

    VálaszTörlés
  14. Szia !
    Én még nem csináltam bonbont, viszont imádom ! Szeretem a csokit, olyan Gombóc Artúr szerűen, de előnyt élvez az étcsoki és abból is a keserűbb. Ezt nem sokan kedvelik, de nekem nagy kedvenc.
    És igen, szeretnék bonbon készítő eszközöket nyerni :)
    Kellemes Hétvégét Mindenkinek !

    VálaszTörlés
  15. a másik bonbongyáros jelen :)) bár most felhagytam kicsit a szenvedéllyel, de hamarosan folyt. köv :) - E.

    VálaszTörlés
  16. Bonbont még sosem készítettem, nekem úgyse sikerülne olyan szépre mint amiket némelyik blogban látni, meg formám sincs hozzá. De játszani szeretnék, hátha most megkapnám a kezdő lökést egy bonbonkészítő kellék formájában. :)

    VálaszTörlés
  17. Karácsony táján én is megfertőződtem a bonbon készítéssel, több-kevesebb sikerrel. A zserbó bonbonom tökéletes lett, a bountyt kineveztem bonbonnak, stb.
    Játszani én is szeretnék.

    VálaszTörlés
  18. Karácsony táján több formányi bonbon készült, főleg kollégáknak ajándékba. És most épp diétázom, de ahogy annak végre, újra nekiállok a kísérletezésnek!
    Zizu

    VálaszTörlés
  19. Én is nagyon szeretnék játszani, és igazából nagyon szeretnék bonbont készíteni is, de bevallom, még eddig féltem belevágni, attól tartva, hogy csak mindent összemaszatolok és az eredmény pedig nem lesz az a csodálatos és finom, mint amit a blogokon látok:). Van blogom is: mivanlina.blogspot.com

    VálaszTörlés
  20. Már próbálkoztam :-) Mutatom:

    http://thechefviki.blogspot.com/2010/05/turos-nutellas-bonbon.html
    http://thechefviki.blogspot.com/2009/11/narancsos-marcipanbonbon.html
    http://thechefviki.blogspot.com/2009/11/vkfxxx-2-kavekremes-bonbonok.html

    És igen, szeretnék játszódni, és igen, szeretnék ilyen csudi dolgokat nyerni :-)

    VálaszTörlés
  21. Ja és azt elfelejtettem, hogy még nem készítettem bonbont, de szeretném kipróbálni, természetesen örülnék bármilyen kelléknek.

    VálaszTörlés
  22. Én is szeretnék játszani! :) Szeretek ám bonbonozni! Kellékekből meg nem sok van, 2 formán kívül...

    VálaszTörlés
  23. Én is jelentkezem, bonbonok terén még teljesen analfabéta vagyok:)

    VálaszTörlés
  24. Én is szeretnék játszani!
    Klasszikus bonbont (kikenegetős-töltögetőset) még nem csináltam, csak pralinékat, itt:

    http://jajdefinom.blogspot.com/2008/12/pralin-csodlatos-ruhja.html
    De anyukám kísérletezget ám :-)

    VálaszTörlés
  25. Még bonbont én sem készítettem, de szívesen kipróbálnám magamat ezen a téren is, így szeretnék jelentkezni a játékra. (igaz ilyen gyönyörűségeket biztos hogy soha nem tudok majd készíteni):)

    VálaszTörlés
  26. Egyszer próbálkoztam a bonbonnal,de nagyon csúnyácska lett :(,finom,de ronda :) sajnos nekem nincs hozzá formám :(
    Mostanában ritkábban írok,de szívesen játszok:)!

    VálaszTörlés
  27. Én is jöttem játszani! Már csináltam egypár bonbont :) De mindig nagyon örülök bonbonos dolgoknak!

    VálaszTörlés
  28. Készítettem már pár bonbont és most szívesen játszanék:-)

    VálaszTörlés
  29. Én még nem csináltam bonbont, ellenben nagyon szeretem:)

    VálaszTörlés
  30. Én is szeretnék játszani! Próbálkoztam már a pralinégyártással, úgyhogy jól jönne valami kis ügyes eszköz a további kísérletezéshez. :)

    VálaszTörlés
  31. Kezdő bonbon-készítőként én is szeretnék játszani! :-) Eddig 4 félét csináltam, fincsik lettek. :-)

    VálaszTörlés
  32. A bonbon jóóóó, ezért én is készítettem már párszor. És játszani is jóóóó :)

    Például:
    http://szederliget.blogspot.com/2010/12/zserbogomboc.html

    VálaszTörlés
  33. Hát már hogy ne szeretnék bonbonos ajándékot nyerni!:))

    VálaszTörlés
  34. Én is szeretnék játszani! Többféle bonbonodat kipróbáltam már, és sokszor volt sikerélményem, bár csak szilikonos jégkockaformáim vannak hozzá. De ez nem szegte kedvemet, a néhány selejtre mindig volt jelentkező. A Jézuska pedig meglátta, hogy megcsodáltam a csokiolvasztódat, és nekem is hozott. Tényleg szuper!Szeretek nálad tanulni, és játszani is szeretnék!
    Mariann0810

    VálaszTörlés
  35. Játszani? Bármikor? Nálad játszani? Külön öröm! Na, akkor kezdjük! Igen, már sokféle bonbont csináltam, sokat Tőled is!

    Andrea
    http://sherpakonyhaja.blogger.hu/

    VálaszTörlés
  36. Eddig még nem készítettem bonbont, viszont nagyon szeretnék. Formákat már kinéztem, már receptem is van néhány....
    Ja, és nagyon szeretnék játszani. Követőd lettem!

    VálaszTörlés
  37. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  38. Bonbont először karácsonyi ajándéknak készítettem, beruháztam egy szivecskés szilikonos formába, és meglepő módon egész jól sikerültek :-). Aztán azóta volt egy katasztrofális próbálkozás, meg épp most tettem be a hűtőbe egy újabb próbát. Szóval bezsongtam Karácsony táján bonbon ügyben (amihez rengeteg inspirációt, ötletet adott az oldalat!, olvasom azóta is, bár nem követőként, ahenm RSS olvasóban), és úgy vélem én is, hogy bonbon felszerelésből sosem lehet elég :-)
    (bocsánat, véletlenül sikerült az előbb törölnöm a bejegyzésemet)

    VálaszTörlés
  39. Még soha sem készítettem bonbont. Talán, ha nyernék, belevágnék. Valamelyik receptedet szívesen kipróbálnám. :))

    VálaszTörlés
  40. Sziasztok!

    Már alig vártam, hogy hazaérjek és meg tudjam nézni a kedves soraitokat.
    Nagyon szépen köszönöm a sok hozzászólást, nagyon kedvesek vagytok:-))
    Cserébe holnap felteszem a kisorsolásra váró dolgokat:-))
    Várom továbbra is a jelentkezéseket:-))

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    Nekem is mostanában lett kedvem játszani, ezért
    persze Neked is írok, mivel még nincs bon-bon formám sem, viszont láttam engem is figyelemmel kísérsz!

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Még nem készítettem Bonbont,mert nemvolt mivel,de ha megnyerem ígérem elhalmozom vele a családot!

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Én rengeteg bonbont szoktam készíteni, van jópár bonbonformám, és eszközöm is hozzá, de egy-egy új dolgognak - főleg, ha ajándék - nagyon tud örülni az ember! :)

    VálaszTörlés
  44. A játék kedvéért itt vagyok. Azért ha véletlen ismét oly szerencsés lennék mint a múltkor Erinacea játékában, akkor a bonbonformám felajánlanám egy következő játékostársamnak.
    Kapszlik, de főleg a transzferfólia mozgatja a fantáziám.
    No, és köszi, hogy beleférek a sorba.
    Minden játékosnak sok szerencsét!

    VálaszTörlés
  45. Ja! Hogy itt kell jelentkezni! Máris izgulok!
    A dinósnak nagyon örülnék, de a másiknak is!

    Gyertek hozzám is játszani minél többen!

    VálaszTörlés
  46. Imádom a bonbonjaidat! Benne vagyok a játékban! A dinós a kedvencem.

    VálaszTörlés
  47. Juj de izgi:)én is játszom.Nem készítettem soha bon bont ,pedig már nagyon szeretnék,félek egy kicsit hogy nem jön majd össze a csoki temperálás,de biztos kipróbálom ,ha nyerek ,ha nem:)

    VálaszTörlés
  48. Szió! Én is jelentkeznék a játékrá! A bonbongyártást mikuláskor kezdtem és nagyon ízlett mindenkinek, szóval hasznát venném a bonbonformának :)

    VálaszTörlés
  49. Én is szeretnék játszani! Sosem nyertem még semmit és bonbont sem készítettem. Viszont február 14-ét nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
  50. Szeretnék én is játszani és szuper bonbonozós kellékeket nyerni! Engem nemrég fertőzött meg a bonbon-mánia, azóta rendszeresen készítek főleg alkoholos krémmel töltött bonbonokat.

    VálaszTörlés
  51. Én is, én is szeretnék játszani! :) Köszönöm a lehetőséget.

    Bonbont már készítettem, mondjuk, hogy nem volt rossz próbálkozás. :)

    VálaszTörlés
  52. Én is, én is akarok nyerni, szuper ajándékokról van szó :-)

    VálaszTörlés
  53. Nagyon szeretnék én is játszani, csábító ajándékaid vannak!

    VálaszTörlés
  54. Szia
    Imádom a blogodat olvasgatni. Karácsony előtt készítettem a receptjeid alapján bonbonokat néhány nagyon kedves munkatársamnak ajándékba. És a siker nem maradt el:)Úgyhogy a blogod a kedvenceim közt van. A játék csábító főleg, hogy bonbonjaim készítésekor a csábító küllem még nem mindig jön össze.

    VálaszTörlés
  55. Sziasztok!
    Köszönöm az újabb hozzászólásokat és köszöntöm z újabb játékosokat.
    Örülök, hogy ennyien vagyunk!

    VálaszTörlés
  56. Csodás bonbonokat készítesz, bonbongyártásra csábítva sokunkat!Tőled tanulva már nem is tűnik nehéznek!
    Én is szeretnék játszani!

    VálaszTörlés
  57. Enni nagyon szeretem a bonbont, de még sosem készítettem házilag. A te csodáid mellett csak mazsola lehetek. De azért ki fogom próbálni. A tanítómester már megvan... És talán még nyerhetek is.

    VálaszTörlés
  58. Annyira fantasztikusak a bonbonjaid! Szívesen kipróbálnám én is, ha nyernék nálad.

    VálaszTörlés
  59. Szia!

    Én eddig még csak egyszer próbálkoztam meg bonbon készítésével, akkor még nem volt formám.
    Múlt héten sikerült beszereznem egy szilikonos szív alakú formát.
    A páromat szeretném meglepni saját készítésű bonbonokkal Valentin napon. :) A Te receptjeid közül fogok választani. :)
    Szeretnék játszani is, hátha rám mosolyog a szerencse :)

    VálaszTörlés
  60. Én is szeretnék játszani. leginkább a kapszliknak örülnék. formáim vannak... :))

    VálaszTörlés
  61. Az Aliz oldaláról keveredtem ide, igazából nem szeretek sok időt eltölteni az ételkészítéssel, süteményt sem igazán tudok sütni viszont mindenféle golyókat(brazil csokigolyó, kókuszgolyó,kávés...stb.) szoktam gyártani és a bonbonkészítés is nagyon szimpatikus számomra.
    És itt mindenféle golyóbisrecept van hűűű nagyonjó!!! nemtudom milyen a játék de hajrá!!!

    VálaszTörlés
  62. Szia!Már régóta figyellek, de én általában mindenhol csak csendes olvasó vagyok :) A bonbongyártást még elég kezdő módon űzöm, de örülök, hogy létrejött ez az oldal, ahol sok hasznos infót lehet megtudni. Üdvözlettel Timie

    VálaszTörlés
  63. Szia! Már több receptedet is kipróbáltam, még igencsak kezdő bonbon-gyártó vagyok, de szeretnék nyerni!

    VálaszTörlés
  64. Sziasztok!
    Csak kapkodom a fejem, mennyien játszotok velem:-))
    KÖszönöm mindenkinek:-))

    VálaszTörlés
  65. Én is, én is szeretnék játszani! Bombont még nem készítettem, mindig csak szemezek vele, főleg ha lenne egy gyönyörűséges formám hozzá.... ;-)

    VálaszTörlés
  66. Még nem csináltam bonbont,de most kedvet kaptam hozzá...
    www.edinaszappanjai.blogspot.com

    VálaszTörlés
  67. Szia!
    Igen már készítettem bonbont, de nem akkora sikerrel, mint Te.
    Múltkor Erinaceánál lehetett játszani a Praliné Paradicsomon, sajnos nem én nyertem :(
    Azóta sikerült örvényes formát vennem, és készítettem is benne bonbont, de a külső csoki réteggel nem vagyok megelégedve.
    Megvártam és meglestem a nyereményeket és nagyon örülnék, ha én nyerhetném meg a leveles formát, mert az a kedvencem. Óóóóó még fóliát és kapszlit is lehet hozzá nyerni. Felnőttként is jó játszani :)
    Mindenkinek sok sikert kívánok a játékhoz!
    Továbbra is jövök az ötletekért.
    Üdv:lexike
    Ui.: Én mindig csak muffin kapszlikat látok. Bonbonhoz hol lehet venni?

    VálaszTörlés