2011. február 7., hétfő

Ajándék sorsolás-játék!



Ígéretemhez híven felteszem azokat az ajándékokat, amiket ki fogok sorsolni abból az alkalomból, hogy a rendszeres olvasóim száma elérte a 100-at, amit itt is nagyon szépen köszönök!
Sajnos nem tudtam eldönteni, hogy ki volt a 100. olvasóm, mert szombaton és vasárnap is mást mutatott a rendszer. Ha tudja valaki pontosan, hogy ki volt, az jelezze.
Ezért mindenkit köszöntök és köszönöm, hogy érdeklődtök az után, amit készítek.

Nos az ajándékok:

- mindegyik ajándékhoz tartozik egy bonbon forma (igyekeztem nem "hétköznapi" formát választani:-))
- ezen kívül 2 csomag bonbon kapszli,
- és mindegyik ajándékhoz egy darabka transzferfólia (remélem épségben odaér a nyerteshez:-)))

Amennyiben tetszenek az ajándékok, annak nagyon fogok örülni.
Amennyiben szeretnél játszani, akkor az előző posztnál hagyjál üzenetet, nehogy kihagyjak valakit a sorsoláskor.
Én már most izgulok, hogy kihez kerülnek az ajándékok és örül-e majd neki, aki kapja.

Mindenkinek szép napsütéses hetet kívánok.

A játékra 2011. február 14.-én éjfélig lehet jelentkezni.

38 megjegyzés :

  1. Hűűűű, az a dínós forma milyen szuper!!!! Na most aztán szurkolok magamnak :DD

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem, én voltam a 100. :-)
    Mikor beléptem, 99 volt a követő. Miután regisztráltam 100-at mutatott.

    VálaszTörlés
  3. Ki az aki bonbonos oldalon nyerni akar, de majd nem tetszene neki az ajándék?
    áááá, ilyent gondolni nem ér!

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom, hogy jó helyen posztolok e!
    Szeretnék nyerni, főleg a dínósat!

    Én is meghívlak egy játékra szappanos blogomba! Gyere és játssz velem!

    VálaszTörlés
  5. Szuper ajándékok!!! Én nagyon-nagyon tudnák örülni bármelyiknek is.:))
    Izgatottan várom a sorsolást.

    VálaszTörlés
  6. Hű, ezek nagyon szuper nyeremények!!!

    VálaszTörlés
  7. Szupi! Kapszli mániás vagyok. A transzferfólia is gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  8. Csodaszépek! Ha nem nyernék, hol keressem? Zizu

    VálaszTörlés
  9. Szuper ajándékok ! Reménykedem :)

    VálaszTörlés
  10. Igazi álom ajándékok, én nagyon szeretném:)

    VálaszTörlés
  11. Zsuzsa!
    Akkor köszöntelek Téged külön is, hogy Te lettél a 100. olvasóm.:-)))

    VálaszTörlés
  12. Mézeskalács!
    Köszi, kedves vagy, örülök, hogy tetszik:-))

    VálaszTörlés
  13. Tücsök Bogár!
    Én is megveszem mindig, ahol újat látok, ma is gyarapodott a sor:-)
    A fóliát is ma vettem, alig várom, hogy kipróbálhassam, karácsony óta vártam rá:-)

    VálaszTörlés
  14. Zizu!
    A Gasztroshopban lehet venni, rendelni ilyen formákat
    http://gasztroshop.hu/index.php?searchstring=bonbon&x=24&y=13

    VálaszTörlés
  15. Zsuzska!
    Köszi, kedves vagy, örülök, hogy tetszik:-))

    VálaszTörlés
  16. Családi tűzhely:-))
    Örülök, hogy álomajándéknak tartod:-))
    Drukkolok:-))

    VálaszTörlés
  17. Köszi, Gesztenye! :-)
    A fóliát hol tudtad venni? Én meg azt keresek...

    VálaszTörlés
  18. Zsuzsa!
    Székesfehérváron egy Cuki diszkontban.
    A cím: Virág Benedek u.

    VálaszTörlés
  19. Köszi!
    A fenébe, hétfőn volt egy ismerősem Sz.fehérváron! :-((( Mennyibe került, adják ívenként?

    VálaszTörlés
  20. Zsuzsa!
    Most nincs a diszkontban, de jövő héten már talán lesz.
    400 ft. körül volt, nem tudom pontosan, mert sok mindent vettem:-)
    Jövő héten telefonálnak, ha lesz és akkor szólok.

    VálaszTörlés
  21. Gesztenye,de jó kis ajándékok,már alig várom,hogy használjam őket:-)))

    VálaszTörlés
  22. Szia
    Most találtam rá a blogodra. Nagyon szuper.:) Kívánok még sok sok olvasót neked. :)

    VálaszTörlés
  23. Köszi, ha szólsz!
    De még nem tudom, mikor jár arra újra ismerős...
    Mindegy, megkerestem a diszkontot, aztán egyszercsak talán nekem is lesz fóliám! :-)

    VálaszTörlés
  24. Marietta!
    Üdv. a blogomban, gyere máskor is, szívesen látlak!
    Köszi, kedves vagy!:-)

    VálaszTörlés
  25. Hol lehet ilyen formákat beszerezni?
    Engem most pl rózsás érdekelne nagyon

    VálaszTörlés
  26. Gesztenye! Hol tudom ezeket a formákat beszerezni? Főleg a dinósat? :) - E.

    VálaszTörlés
  27. Emőke!
    A dinós hamarosan kapható lesz a Gasztroshopban, ma láttam a FB-on.

    VálaszTörlés