2011. január 27., csütörtök

Újabb díj


Ma megint újabb díjat kaptam, Dittától és  PiciJucitól. és Marianntól.
Nagyon szépen köszönöm nekik, nagyon kedvesek vagytok.

Ez a díj már többször körbejárta az ismerős gasztroblogokat, ezért most név szerint nem adnám tovább senkinek, hanem,  adom mindenkinek aki erre jár és van kedve a díjjal járó kötelezettségeknek eleget tenni.

A díjra vonatkozó szabályok:

1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további 7 blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést,értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.

Én az utolsó pontot nem szeretném "betartani" remélem nem haragszanak meg rám, akiktől a díjat kaptam:-))

2 megjegyzés :

  1. Kigúnyolta valak? Én erről lemaradtam, és nem is igazán értem, hogy miért gúnyolódik valaki.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a díjat (no nem ezt, hanem a másikat :) Az én bejegyzésemet itt olvashatod róla: http://izmorzsak.blogspot.com/2011/01/dijeso.html

    VálaszTörlés