2011. január 24., hétfő

Díjat kaptam

Kedves meglepetés várt ma rám, amikor kinyitottam a blogom. Ezt a díjat kaptam Családi tűzhelytől, Dittától, Sherpától Nem vagyok mesterszakácstól, amit itt is nagyon szépen köszönök! 


A díjjal szabályok is járnak, melyek a következők:

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Szeretettel továbbadom a díjat az alábbi blogger társaimnak:

Kopernikusz, (Hajni)
Ízmorzsák Elif módra,
Evés közben (Hajni),
Juharszirup,
Papazsíroskenyér (Hugi),

Fogadjátok olyan szeretettel, amilyennel én adom.

9 megjegyzés :

  1. Nagyon szépen köszönöm :)))
    Csinálom is a bejegyzést ;)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjhoz!!!!!:)

    VálaszTörlés
  3. oppá! ez igen! köszönöm szépen!
    gratulálok Neked és a Kiválasztottaknak, köztük magamnak is a díjhoz. :) Hamarosan érdemben is reagálok.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Gesztenye!
    Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám.. :)
    üdv.Juharszirup

    VálaszTörlés