2010. december 20., hétfő

Rumos-meggyes, gesztenyés csokikosárkák


Már készítettem ilyen csokikosárkákat. Ötletes, mert bármivel lehet tölteni. Nem kell vele többet pepecselni, mint a bonbonformákkal. A csokikosarakat itt is papírkapszli kikenésével készítettem. Összefogtam két pici papír kapszlit és 3 rétegben lekentem az olvasztott csokival,a rétegek között a hűtőben pihent. Óvatosan kell a kapszlit lehúzni róla, bár a háromszori kenésnek köszönhetően nem lett vékony. " Kétszeres kenéssel is meg lehet próbálkozni, akkor vékonyabb, de én biztosra akartam menni. Ebből a mennyiségből nekem 15 db lett.

Rumos-meggyes, gesztenyés csokikosárkák

Hozzávalók:

25 dkg jó minőségű étcsokoládé (legalább 55 %-os),
25 dkg gesztenyemassza,
kb. 15 db rumos magozott megy,
kandírozott cseresznye.

Elkészítés: a csokit vízfűrdőbe állított edényben felolvasztottam, majd a kis desszertes kapszlikat 3 réteg csokival kentem meg, egy ecsettel segítségével. A rétegek között a csokik a hűtőben pihentek. Amikor megvolt a 3 réteg, a kapszlit óvatosan lefejtettem róla, majd a gesztenyéből golyókat formáztam és egy rumos meggyet nyomtam a közepébe, a tetejét megmártottam a felolvasztott csokiba és a csokikosárkákba tettem.

10 megjegyzés :

  1. Már annyire nem akartam semmit csinálni....de ezzel megint megpiszkáltad a fantáziám! :):):)

    VálaszTörlés
  2. Hú Gesztenye,ez megint egy isteni bonbon,már nem győzöm tervezni,hogy melyiket mikor fogom kipróbálni januártól:-)

    VálaszTörlés
  3. Tyű, de szépek! A képen szereplőket szívesen megeszegetném! :-DDD

    VálaszTörlés
  4. Vizicsibe!
    Dehogy akartalak én felpiszkálni, nem vagyok én olyan :-)))

    VálaszTörlés
  5. Mézigörl!

    Nekem is vissza kell fognom magam:-)))

    VálaszTörlés
  6. Látom, mennyire szereted csinálni, fantasztikusakat alkotsz! Kifogyhatatlan vagy az ötletekből!!

    VálaszTörlés
  7. Trinity!

    KÖszi, nagyon aranyos vagy, teljesen elpirultam :-))))
    Igen nagyon szeretem készíteni:-)))

    VálaszTörlés