2010. december 6., hétfő

Gesztenyés trüffel krémes csokipohár

Ezt a csokit még tavaly karácsonykor készítettem. Akkor lehetett kapni ezeket a csokipoharakat. Nagy sikere volt, hogy a poharat is meg lehetett enni. A benne lévő krém pedig magáért beszél. Az idén sajnos nem láttam ilyen csokit, pedig szívesen vettem volna. A receptnek viszont itt a helye :-)


Gesztenyés trüffel krémes csokipohár

Hozzávalók:

1 dl tejszín,
20 dkg étcsokoládé,
2 kiskanál nescafé,
1 evőkanál rum,
20 dkg gesztenyemassza,
8-10 db csokipohár.

Elkészítés: a tejszínt felteszem melegedni, 1 percig forralom, majd beleteszem a nescafét, a csokoládét és hagyom teljesen felolvadni. A végén belekeverem a rumot és hűtőbe teszem 1-2 órára. Mikor már jól lehűlt, jó habosra kikeverem és hozzáadom a gesztenyemasszát és azzal együtt krémesre keverem. Habzsákba kanalazom és megtöltöm a csokiformát vele. Tetejére csokiforgácsokat lehet tenni díszítésnek.

20 megjegyzés :

  1. Hű de jól néznek ki, bevállalnék egy pohárral!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszták !

    Egyébként csokipoharat éppen a tegnapi Aldi-s újságban láttam , 16 db-os csomag 799.-

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van egy recept a Nagy csokoládés könyvben, alul szederkrém, felül canache krém, csokipohárban. Szilikon formában nem lehet olyat csinálni ? Ha eléggé lehűlik, nem jön ki?

    VálaszTörlés
  4. Szerinted még mibe lehet betetölteni? nekem nincsilyen csokipoharam :(

    VálaszTörlés
  5. Zsuzska!
    De jó, hogy mondod, akkor mindenképpen veszek :-))

    VálaszTörlés
  6. Gondaanyu!
    Ki kellene próbálni, hátha.
    A fenti kommentnél Zsuzska írta, hogy az Aldiban vasárnaptól lesz ilyen csokipohár, szépen mutatna az ünnepi asztalon :-)

    VálaszTörlés
  7. Colors in the Kitchen!

    KÖszi Neked is, kedves vagy!:-))

    VálaszTörlés
  8. Vizicsibe!

    Vizicsibe!
    Ha van nálatok Aldi, akkor vasárnap már Neked is lehet:-))

    VálaszTörlés
  9. Bianka!

    KÖszi a dicséretet, kedves vagy!:-))

    VálaszTörlés
  10. Ilyen nekem is KELL!!!! :DDDD Nem is tudtam, hogy ilyen csokipohár létezik.. Lemaradtam,de megyek és veszek az aldiban! Jó lehet ez a krém bele!! Köszi!!

    VálaszTörlés
  11. Ritmus!
    Vasárnap én is megyek poharakat vásárolni :-))
    Én sem tudtam, hogy ilyen van, csak tavaly fedeztem fel, egyszer lehetett kapni karácsony előtt.

    VálaszTörlés
  12. Ó, ez nagyon finom, emlékszem! Nekem is volt tavaly, megint teszünk bele valami finomat-idén lehet, a te krémed kerül bele:)

    VálaszTörlés
  13. Trinity!
    Vasárnap én is megyek poharat venni:-))

    VálaszTörlés