2010. november 16., kedd

Az indulás



Már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy a blogomról áthozok pár dolgot ide.

Azért esett a bonbonokra a választásom, mert csokiimádó, csokifüggő vagyok.
De nem ám akármilyen csokit szeretek, megválogatom milyet eszem. Főleg az étcsokikat, a belőlük készült bonbonok vonzanak. Ezért is készítek nagy részt ilyeneket.

Kedvenc csokimat csak Ausztriában lehet venni, ezért, ha arra járok mindig feltankolok belőle.

A bonbon készítést tavaly szerettem meg. Kaptam egy szilikonos formát és innét indult az őrület. Sok blogban láttam bonbon készítést, nem nagy ördöngösség. Bár türelem az kell hozzá.

Igaz ez a tevékenység nagyrészt a karácsonyhoz köthető, meg a téli időszakhoz.
Remélem sok csokiimádóval fogok itt találkozni.

4 megjegyzés :

  1. Szia!

    Bár nem ide tartozik, de Mohánál láttam a mézeskalács díszítős hozzászólásodat. Nekem is mindig gondom volt ezzel, míg fel nem fedeztem egy szenzációs kis segédeszközt, amit Andi Konyhájának oldalán találtam:
    http://andi1976.gportal.hu/gindex.php?pg=29121851
    Majdnem az oldal alján van, egy tubus, ami tölthető, és gyönyörűen lehet vele rajzolni.
    Érdemes kipróbálni :)

    VálaszTörlés
  2. Zsiri!

    Húú, nagyon szépen köszönöm, nagyon kedves vagy, már megyek is megnézni:-))

    VálaszTörlés
  3. enni szeretem))),készíteni nem, macerás, de nálad szívesen elnézgelődöm)))

    VálaszTörlés
  4. Málnuka!

    Majd akkor készítek Neked :-))

    VálaszTörlés