2010. november 17., szerda

Sárgabarackos marcipán csokiköntösben


Ezt a bonbont még tavaly készítettem egy VKF! fordulóra. Nagyon finom volt, egyszerűen elkészíthető és természetesen nagyon finom.

Sárgabarackos marcipán csokiköntösben

Hozzávalók: (kb. 35 db-hoz)
a töltelékhez:
15 dkg aszalt sárgabarack,
25 dkg marcipánmassza,
a bevonáshoz:
20 dkg jó minőségű étcsokoládé.

Elkészítés: az aszalt sárgabarackot apró kockára vágjuk és a marcipánmasszába gyúrjuk. Fóliába csomagolva egy órára hűtőbe tesszük. Közben 40 fokos víz fölött felolvasztjuk a csokoládét. A hűtőből kivett sárgabarackos marcipánt sütőpapír között kb 1,5 cm-es vastagságú téglalappá nyújtjuk. Egyforma kockákra vágjuk és egyesével az olvasztott csokoládéba mártjuk. Sütőpapírra téve hagyjuk a csokit megdermedni. 2-3 db aszalt sárgabarackot szép vékony csíkokra vágjuk és azzal díszítjük a csokikockákat.

5 megjegyzés :

  1. Itt vagyok. Atyaúristen!! Tényleg nem nekem való, de majd jövök nyálcsorgatni! :D :D Nagyon ügyes vagy!!!!

    VálaszTörlés
  2. Pipacs drága!

    Mindig szívesen látlak! :-))

    VálaszTörlés
  3. Ilyet én is készítettem tavaly Karácsnyra, valami isteni ez az ízkombináció!!

    VálaszTörlés
  4. Citromhab!

    Nekem a marcipán minden formában jöhet :-))

    VálaszTörlés
  5. A marcipánt készen veszed?Vagy készíted?

    VálaszTörlés